Dima

L200 или Паджеро Спорт

4 posts in this topic

Всем привет,чи всім привіт?.Народ я тут у вас новенький ,так що вибачайте якщо щось не так!)

Ситуація така!2 місяці мучаюсь у виборі авто,наслузався всякої ху...ні ,а по факту розумного ніхто нічого не підсказав!

Вибір стоїть між Л200 з 2006 року і Паджеро Спорт 2005-2008 роки ( паджеро 2.5/3.0 газ/бенз)

Щодо паджеро 2.5 всі в один голос кричать що вона тупа і динаміки нема взагалі,ну проїхався трохи ніби норм,але не сподобалось те що сильна вібрація по кузову,і коробка прцювала так ніби зчеплення кидаєш(але проїхався лише на одному дизелі!)!на рахунок бензинового без нарікань,правда трохи смутило те що на газу а в бензині жре..(

Л200 комон рейл і все ,зразу машину бракують,плюс одні кадуть що вона м'якша від спорта їнші навпаки..я ніхрєна толком не поняв за пару км..Далі це рама ,зі слів знайомих вона слабіша ніж на МПС і її часто крутить навіть від не самих страшних доріг!Ну короче усрати усрали все,а підсказати ніхто нічого путнього не підсказав!

Так ось і заоеєструвався я тут ,серед знатоків і цікаво вас почитати !Дякую за увагу !Розсудіть мене будь-ласка!)?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

А під які цілі береться машина?

В мене елька з трансмісією суперселект і я задоволений. Проблеми з топливною на ельках то дуже перебільшено. Шмурдяка не заливати і багає купу тисяч без наріканнь. Тут на форумі є багато народу в кого пробіги за 300 тисяч і норм.

Я за пікап))) всяке барахло возити десь на природу, рибалку і т д комфортно, не барахтається по салону. Ну і краще вона їде за спорт 2,5 диз. А за газ я взагалі мовчу. Шото я його боюсь) і балон куда пхати?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

як я розумію, мова йде про Л-ку та ПС різних поколінь? У мене був такий самий вибір "квадратний" Паджерік (повний фарш, автомат, шкіра, бензинка) та "кругленька" Л-ка (у базовій комплектації). Я обрав Ельку й не жалкую. Так, дизель з непривички "ковбасить" аж руки тремтять, але згодом звик та не помічаю. 

 

Edited by abn
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

На мою думку Паджерік однозначно) При умові гарного стану. І та і друга має певні болячки, але у ПСа вони менш вредні і лікуються дешевше. Набагато комфортніша за л200. На газу машинка буде економічною. Двигун міцний. В усьому іншому платформа була добре обкатана на просто паджерику і явних болячок не має. Екземпляри з пробігом за 300к і без втручань механіків не рідкість. 

Переваги л200 - багажник для повітря і якщо в умовах бездору постійно повзати, то дизель практичніший.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites