Sign in to follow this  
Followers 0
Khoma

Понижений кіт в роздатку.

9 posts in this topic

Дуже хочеться і є в горах потреба, бо на 1-й машина вниз не тримається, а розганяється і треба підгальмовувати. А це може погано закінчитись.
Чи є бажаючі на експеримент? Скидаємось і купуємо кіт в Австралії (1600$) Копіюємо і виготовляємо. Виготовлення не думаю, що буде дорожче 5000.00 грн.
Якщо є бажаючі - пишіть antrost@   жмейл.com

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 часов назад, Khoma сказал:

 є в горах потреба, бо на 1-й машина вниз не тримається, а розганяється і треба підгальмовувати.

При таких спусках, я ще і кондиціонер активую при гальмуванні двигуном. Трохи допомагає.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Есть тема по кит-комплекту, надо искать. там есть проблемки в изготовлении. Насколько помню основное крепость и цементвка зубьев. По-моему Игорь Дутка создавал.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Була така тема. Москалі зробили нормальний робочий варіант. Вже обкатали. Можна пробувати в них купити. Я б купив. Якщо є бажаючі, можемо скооперуватись і вибити кращу ціну в виробника. 

Щодо самому зробити. Потрібно купити Марксовський кіт-комплект. Крім цього потрібно два комплекта оригінальних шестерень - від СС на ручну коробку і на автомат. Вони різні. При цьому один з комплектів буде знищений, оскільки будуть робити заміри твердості. Отже ще додаються витрати. А ще потрібно обкатати хоч один комплект, що імовірно приведе до поломок суміжних шестерень, якщо зроблять не добре. 

Основна проблема тут була в технології виготовлення. Нарізати шестерні теоретично всюди можуть. Але не факт що вони співпадуть на 100%, оскільки є таке поняття як модуль шестерні. Тим більше що вони косозубі в нас. А ще потрібно провести термообробку і прикатку.  Я не берусь стверджувати, але здається що це все буде дорожче 5000грн. Але то не в ціні справа. Головне щоб воно ходило. 

Тому мені здається, більш реально вибити знижку і зробити клубну закупку на москалях. Вони ці всі етапи вже пройшли. І можуть дати яку-не-яку гарантію. Ціна  роздрібу 50000 рублів. 

Якось так. А тема взагалі класна. Я за. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не достатньо просто пари поміняти?)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Емммм...Ні, не достатньо

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Раздатка будет ещё пониженей, это круть!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Поміняв пари. з 3,9 на 4,636. Прекрасно.
Потім опишу. Єдиний виявлений мінус 100 км/год - 2500 обертів. Ну і ще 1 передачу дууууууже коротка. 
Зрозумів, що найправильнішим рішенням (якби була можливість) кіт в роздатку і пари 4,3 (якщо такі існують). М. ін в нових ельках роздатка суттєво нижча. 
В москалів не куплю нічого, нехай гімно їдять.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

У меня пары 4,300 по заводу но у меня мост с редуктором на 12 болтов. А так то да, именно пары 4,300 есть даже от вторых вагонов.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  
Followers 0