Khoma

Ельвіра

119 posts in this topic

Почну з кінця. Ще не кінця, але... Тобто, почну з вчорашнього дня.

Але почалося все насправді позавчора. На "Карпатський Кордон" я не поїхав, через містичне втручання темних сил. Вирішили ми поїхати сімейкою в столицю. Білих Хорватів. Столиця називається Стільсько, зараз це типове зачухане галицьке село, де живуть "славних прадідів великих правнуки погані" - типові галицькі селюки, що і в вус не дують, яку земельку вони оруть. В ІХ-ХІ тут було місто величиною якщо не Київ, то як Галич точно. Але ми зараз не про історію.

Почаклувавчи над генштабівськими мапами та ґуґлівськими фотками "амєріканскіх спутніков-шпіонов" я склав приблизний маршрут. Зі Львова заїхали в Раковець, звідти на Поляни, а потім я хотів ламанутися лісами. Селяни сказали, що сполучення зі Стільсько немає, і навіть фіри туди не їздять. Проте один проїзд з села мені таки вказали, де можна спробувати. Починався він з затяжного підйому розбитого якимись лісовозами, на середині якого мене почало крутити і все б нічого, і дітям подобається, але... але от дружина, нічого з собою зробити не може. Вона в мене дуже спокійна, але в такий момент вона перестає себе контролювати і починає плакати. Набравши болта по самі яйця, я таки здався (не перед схилом, перед жінкою). і поїхав у Стільско селами.

На наступний день вирішено продовжити як кажуть поляки "wyprawy w terenie" і в рейд відправились найвідважніші з нашої боївки, а саме: я і діти. А ще мій кум з моїм похресником. Поїхали в протилежний бік від Львова, в Крехівський монастир чину св. Василія Великого.

Перша спроба зїзду на бездоріжжя виявилась ммм... не цікавою, оскільки після дощу дорога була розбита лісовозами і вела, судячи зі всього, тупиково на зруб. Вирішено звернути в иншому місці. Там ми вперлися в один шлагбаум, який відкрили, але далі був другий, на якому висів замок і... стояв пан лісничий з машинґвером. Він нам пояснив, що то угіддя лісництва і проїзд там тупиковий. Третя спроба таки була вдала і Ельвіра ніби заспівала, коли було включено передній міст і весело побігла вгору. Шляховказом для нас була навігаційна система склепана з зовнішньої НовнеймДжПіеС-антени, Garmin CSx60, нетбука ACER AspireOne, культової програмки OziExplorer та відсканованих 1:50000 генштабних мап.

Тепер, обережно, будуть емоції. Це моя третя спроба виїзду на бездоріжжя і втретє я це роблю однією машиною. Ні в яких "покатушках" ніколи участі не брав і навіть не спостерігав збоку. Я досить багато гір та рівнин сходив ногами, тому маю деяке розуміння місцевості, орієнтуюсь в топографії, маю досвід керування легковими авто (в т.ч. 5 місяців повнопривідним :)) Я довго мріяв про джип і моя мрія здійснилася. І от я роблю те, що я так довго хотів. Так, це щось абсолютно інше, це потреба постійної, підкреслю ПОСТІЙНОЇ концентрації уваги, це постійні і розтягнуті в часі інєкції адреналіну, це пістійне прийняття рішень і миттєве реагування. Дорога була типова лісова з колією ГАЗ-66 місцями поросла, місцями заболочена, петляюча. Згодом вона виїхала на рівнину, де стояли апокаліптичні гігантські чани, що диміли (Кін-дза-дза якесь, блін) Біля них ходив темношкірий чоловік, думали, що то циган, а то був просто вугляр у респіраторі. До монастиря залишалося ще добрих три чверті шляху. Поки кум з дітьми розпалював вогонь, я пішов на розвідку, оглянув колії, цього разу глибші зілоуралівські. Виявилось, що за кілометр звідси військова частина (новояворівський полігон), але чоловік сказав, що туди ми не доїдемо. бо вчора якийсь джип вже там застряг, то його витягували. Скажу вам чесно: завжди є спокуса розвернутися і поїхати зворотнім шляхом. Завжди. І так ціле життя...

Ми таки проїхали ті колії, доїхали до військової частини а звідти або далі рухаємося, або бетонкою до цивілізації. Ні! Далі! Діти тішаться і балдіють. Направду стрьомно стало, коли побачив сліди від "Сімексів", а згодом намальовані цифри на деревах. Тут було вже якесь джип-орієнтування і тут їздили круті чуваки на крутих машинах з лебідками і всіма прибамбасами. Місцями на схилах дорога висковзувала з-під колес і норовила скинути нас в колію, місцями ми повзли на пузі грмогучи всіма чотирма як перші пароплави. В якийсь момент я зрозумів, що Ельвіра отримала перші бойові шрами і в мені помирає ЦЛКП ("ценітєль лако-красочного покритія").

Що я вам можу сказати про машину. Я не маю особливо з чим порівнювати, не маю досвіду, але скажу одне, я, вибравши це авто зовсім не сподівався і не розраховував на такі технічні можливості, прохідність та позашляховий потенціал. За всю дорогу ми так ні разу і не вгрузли, не зависли на череві. При елементарній доробці (захист дна, пороги, зад-перед), "правильній" ґумі (в мене BF Goodrich All Terrain 265/75/16) Mitsubishi L200 здатна на неймовірне.

ЗЗгодом ми виїхали на гарну лісову дорогу що спускалася вниз, через якісь покинуті сади, поодинокі могильні хрести і от ми на місці. Неймовірної краси місцевість порізана глибокими ярями, по дні яких течуть струмки, розділені стрімкими відрогами. Неймовірного смаку та сили вода з цілющого джерела. А потім перекуска, відвідини самого монастиря і додому асфальтом. ПО дорозі назад навпроти їхала колона литовських джиперів - мабуть вертались з "Карпатського Кордону". Ех...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Це єдине авто в моїй сімї і скажу я вам: не ту машину назвали універсалом. Хочеш по трасі (з розумом), хочеш в ліс (теж з розумом), треба - перевіз джакузі з "Епіцентру" чи 35 карданних валів, чи 300 пар взуття. Гарно помив машину і в неділю раненько до церкви, а хочеш - на край світу з сімєю та добрими друзями. Чи є більше щастя?!

Я люблю речі які не потребують дбайливого ставлення. Телефон в мене захищений, взуття в мене міцне та сильне, машина в мене має бути така, щоб була готова на випадок атомної війни :) А якшо серйозно, то вибираючи позашляховик, я вирішив що це буде пікап після такого постапокаліптичного серіалу "Єремія".

Після останньої поїздки по місцевості я дещо змінив погляди на моє авто і свої потреби. Найперше я зрозумів можливості L200. Я ніколи не мав наміру використовувати авто для спорту, тому призначення машини - АВТОТУРИЗМ та ЕКСПЕДИЦІЇ. Щоб можна було заїхати туди де ти хочеш. туди де цікаво. Або хоча б до того місця, звідки можна закинувши наплечник дійти пішки. Наразі я провів такі зміни в машині:

1. Колеса BF Goodrich All Terrain 265/75/16 (тим, хто каже, що колеса шумні - нехай йдуть лісом. На 130 чути аеродинамічний шум, але аж ніяк не коліс. Десь трохи пошкодував, що не купив МТ КМ2).

2. Захист двигуна, коробки та роздатки з-д. ім. Фрунзе.

3. Кунг ARB.

4. Розширювачі арок.

5. Задні амортизатори Hola.

6. 2-дін програвач китайський зі всіма можливими прибамбасами, як було написано "Pioneer аналог".

7. Рація Midland Alan 100

8. Проставки під сидіння.

9. Силові пороги.

Прохідність машини збільшено в 2 рази оскільки придбано:

1. Гай-Джек (фірма "Міол" китайський, але моцний)

2. Лопату.

3. Сокиру.

Ось-ось буде встановлено:

1. Задній силовий бампер.

2. Передня подвійна труба.

3. Камера заднього вигляду.

4. Антена (нарешті, блін).

5. Кріплення для навігаційної системи.

Незабаром буде:

1. Набір для використання гай-джека в якості лебідки.

2. Динамічна стропа (щоб машину витягнути з каки, а у вільний від роботи час і комуняку повісити).

Колись буде:

1. Лебідка.

2. Передній силовий, але делікатний :) бампер.

3. Підвіска Koni або Ironman з ліфтом 2"

4. 8" диски

5. Хороші динаміки.

6. Протиковзальні ланцюги.

7. Верхній багажник з люстрою та гілковідбійниками.

8. Шноркель? Не знаю навіть чи треба.

Це перша машина якою я задоволений, я не мільйонер і не лох кредитний, тому наразі міняти її не збираюсь. Буду їздити ;)

Щось більше я не бачу потреби робити в цій машині. Вона просто чіча!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

а як ти плануєш встановити "ось-ось" передню подвійну трубу (тобто де взяти цю чудову річ?)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Я не маю особливо з чим порівнювати, не маю досвіду, але скажу одне, я, вибравши це авто зовсім не сподівався і не розраховував на такі технічні можливості, прохідність та позашляховий потенціал. За всю дорогу ми так ні разу і не вгрузли, не зависли на череві. При елементарній доробці (захист дна, пороги, зад-перед), "правильній" ґумі (в мене BF Goodrich All Terrain 265/75/16) Mitsubishi L200 здатна на неймовірне...

Так і є. Це авто, навіть новачку, дозволяє відчути себе майже профі. :)

А завдяки професіоналізму японських конструкторів та інженерів, воно виправляє багато помилок водія.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

а як ти плануєш встановити "ось-ось" передню подвійну трубу (тобто де взяти цю чудову річ?)

Добрі люди свою продають. :)

Так і є. Це авто, навіть новачку, дозволяє відчути себе майже профі. :)

А завдяки професіоналізму японських конструкторів та інженерів, воно виправляє багато помилок водія.

і попри те все відносно технічно просте.

Два дні катаюсь по місту не митий. Машини шарахаються як від прокаженого, діти показують пальцями і починають плакати, знайомі питають, чого така машина брудна: "та не може бути!!! Мммм... десь в калюжу напевно вїхав." :D:P:blink:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

На цих вихідних мали з дружиною подружню етно-експедицію по Лемковині (Лемківщині) територією Польщі та трошки Словаччини.

Проїхали 666 км (без приколів :rolleyes: ) в експедиційному режимі (максимальна 110 км/год) середньо-гірською місцевістю (перепад Привет, конфетка!. 600 м). Розхід 9,2 л на сотню 265/75/16 BFGodrich All-Terrain з поправкою +10%.

Перед цим замірював: пів-баку виїздив по місту (це Львів!) 14 л/сотню.

По експедиції звіт найближчим часом.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

По експедиції звіт найближчим часом.

Давай, давай.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Давай створю окрему тему в розділі "ПОДОРОЖІ" і перенесу туди.

Назву напиши.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пиши: "Етно-експедиція Лемківщиною (PL, SK)"

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Все красиво расписано, и стиль изложения у тебя присутствует, токмо одного недопонял - откуда трансвеститы в теме?! :unsure:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Все красиво расписано, и стиль изложения у тебя присутствует, токмо одного недопонял - откуда трансвеститы в теме?! :unsure:

Ага! Зацікавило?! Це для заманухи :D

Ну, бо справді наші бобіки зробили в Тайланді, відомому своїми трансвеститними перверзіями.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нарешті зробили мій багатостраждальний задній бампер, який був замовлений після Різдва. Тепер можна підмити Ельвіру та зробити фотосесію. Чекайте! B)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Поставили антену. Не хотів нічого свердлити, тому втулив на місці штатної від "радіопрійомніка".

antena.jpg

Поставив камеру. Може в мене проблема з відчуттям габариту довжини машини, але це просто казка. Відображення дзеркальне.

monic.jpg

Камеру втулив над заднім номером. Помітив, що навіть після страшного болота це місце завжди залишається сухим і чистим.

camera.jpg

Провід з салону виводили через отвір під ногами задніх пасажирів.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Після першого виїзду на бездоріжжя захист Фрунзе мене підвів. МОжливо тому, що трошки не так був встановлений, а саме: Захист піддону (1 лист. На фото) мав би опиратися на наступний і, таким чином, не прогинатися.

Внаслідок цього захист під час удару прогнувся (можливо і не один раз) і помяв вакуумний вмикач переднього моста.vakuum.jpg

Вакуумник поставили б.у. від Пахеро 4. Але проблема не щезла, оскільки закист дали тулився до вакуумника і до болта зливу масла в мості.

Protection.jpg

Protection2.jpg

Захист зняли і в тих місцях кувалдою зробили вмятини.

Думаю підсилити це лист наваривши ребра жорсткості.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Це єдине авто в моїй сімї і скажу я вам: не ту машину назвали універсалом. Хочеш по трасі (з розумом), хочеш в ліс (теж з розумом), треба - перевіз джакузі з "Епіцентру" чи 35 карданних валів, чи 300 пар взуття. Гарно помив машину і в неділю раненько до церкви, а хочеш - на край світу з сімєю та добрими друзями. Чи є більше щастя?!

Я люблю речі які не потребують дбайливого ставлення. Телефон в мене захищений, взуття в мене міцне та сильне, машина в мене має бути така, щоб була готова на випадок атомної війни :) А якшо серйозно, то вибираючи позашляховик, я вирішив що це буде пікап після такого постапокаліптичного серіалу "Єремія".

Після останньої поїздки по місцевості я дещо змінив погляди на моє авто і свої потреби. Найперше я зрозумів можливості L200. Я ніколи не мав наміру використовувати авто для спорту, тому призначення машини - АВТОТУРИЗМ та ЕКСПЕДИЦІЇ. Щоб можна було заїхати туди де ти хочеш. туди де цікаво. Або хоча б до того місця, звідки можна закинувши наплечник дійти пішки. Наразі я провів такі зміни в машині:

1. Колеса BF Goodrich All Terrain 265/75/16 (тим, хто каже, що колеса шумні - нехай йдуть лісом. На 130 чути аеродинамічний шум, але аж ніяк не коліс. Десь трохи пошкодував, що не купив МТ КМ2).

2. Захист двигуна, коробки та роздатки з-д. ім. Фрунзе.

3. Кунг ARB.

4. Розширювачі арок.

5. Задні амортизатори Hola.

6. 2-дін програвач китайський зі всіма можливими прибамбасами, як було написано "Pioneer аналог".

7. Рація Midland Alan 100

8. Проставки під сидіння.

9. Силові пороги.

Прохідність машини збільшено в 2 рази оскільки придбано:

1. Гай-Джек (фірма "Міол" китайський, але моцний)

2. Лопату.

3. Сокиру.

Ось-ось буде встановлено:

1. Задній силовий бампер.

2. Передня подвійна труба.

3. Камера заднього вигляду.

4. Антена (нарешті, блін).

5. Кріплення для навігаційної системи.

Незабаром буде:

1. Набір для використання гай-джека в якості лебідки.

2. Динамічна стропа (щоб машину витягнути з каки, а у вільний від роботи час і комуняку повісити).

Колись буде:

1. Лебідка.

2. Передній силовий, але делікатний :) бампер.

3. Підвіска Koni або Ironman з ліфтом 2"

4. 8" диски

5. Хороші динаміки.

6. Протиковзальні ланцюги.

7. Верхній багажник з люстрою та гілковідбійниками.

8. Шноркель? Не знаю навіть чи треба.

Це перша машина якою я задоволений, я не мільйонер і не лох кредитний, тому наразі міняти її не збираюсь. Буду їздити ;)

Щось більше я не бачу потреби робити в цій машині. Вона просто чіча!

вставлю своїх 5-ять копійок...Хома!!!!!!!!!! постав протитуманки по діаметру отворів в бампері(коли поставиш-можеш мені зателефонувати -можеш вночі)ОФІГЄЄШЬ!!!!!! від світла!!!і.....і...поміняй бризковики-на СПАРКО..Слава Героям!!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

вставлю своїх 5-ять копійок...Хома!!!!!!!!!! постав протитуманки по діаметру отворів в бампері(коли поставиш-можеш мені зателефонувати -можеш вночі)ОФІГЄЄШЬ!!!!!! від світла!!!і.....і...поміняй бризковики-на СПАРКО..Слава Героям!!!

В планах поставити силовий бампер, тому з протитуманками не поспішаю. Втулю їх туди. Бризговики поставлю як прийдуть мої диски з ЕТ 0.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нарешті приїхали мої диски. МАК, модель не знаю яка ЕТ-0, J8. Помалював у чорний мат порошковою фарбою.

%2525D0%252597%2525D0%2525BE%2525D0%2525B1%2525D1%252580%2525D0%2525B0%2525D0%2525B6%2525D0%2525B5%2525D0%2525BD%2525D0%2525BD%2525D1%25258F0259.jpg

З широкими розширювачами арок машина набула чудесного вигляду, тепер всі тьолки будуть западати.

%2525D0%252597%2525D0%2525BE%2525D0%2525B1%2525D1%252580%2525D0%2525B0%2525D0%2525B6%2525D0%2525B5%2525D0%2525BD%2525D0%2525BD%2525D1%25258F0258.jpg

З позитивних моментів: Суттєво зменшилась розкачка в боки. Зменшився крен в поворотах.

Мінуси: Може я ще не відчув повністю, але здається мені, що динаміка зменшилась, навіть після включення турбіни. Гальма стали вялішими. Ще побачу, як веде себе на трасі.

Колеса почали затирати передні бризговики. Подзвонив до Саші Svin-А, порадив ліфтувати. Буду ліфтувати. Бризговики різати не хочу, бо може продам. Буду робити широкі і модні.

Р.S. Їздив багато по місті і за містом. Таки справді ті повороти які я проходив обережно, зараз йдуть як по рейках. Каже дружина, що значно комфортніше і безпечніше стало їхати поруч. :)

Edited by Khoma
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Зачетные диски! ВИТАЮ ТЕБЕ!

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Як думаєш, тьолки будуть западати? :D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Як думаєш, тьолки будуть западати? :D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Як думаєш, тьолки будуть западати? :D + Каже дружина, що значно комфортніше і безпечніше стало їхати поруч. :)

???

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

???

:D Так одне друге не заперечує. Нехай собі западають. В мене ж кохана дружина є!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D Так одне друге не заперечує. Нехай собі западають. В мене ж кохана дружина є!

+5.....

без сміху тебе читати не можливо....

ну можешь ти настрій підняти ,це точно......

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Так інакше ж у цьому світі не проживеш. Це ж чокнутись тут можна. :wacko:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites