John

Gorgan Trophy '11

18 posts in this topic

Збираємось на Горгани. Хто з клубу ще планує?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Больше месяца впереди, так что кто-то да поедет :)

вот инфа с оф. источника:

Назва: «Gorgan Trophy '11».

Дата: 21-25 вересня 2011.

Формат: GPS орієнтування.

Коефіцієнт змагань 1,2 (40 годин).

Статус:

Етап Чемпіонату України з Трофі-рейдів.

Етап Чемпіонату Росії з Трофі-рейдів.

Регіональне змагання (групи Туризм-АВТО та Туризм-ATV).

Категорії:

ТР1 — Чемпіонат України з Трофі-рейдів.

ТР2 — Чемпіонат України з Трофі-рейдів.

ТР3 — Чемпіонат України з Трофі-рейдів.

ATV — Чемпіонат України з Трофі-рейдів.

UTV — Чемпіонат України з Трофі-рейдів.

OPEN 33 — Чемпіонат України з Трофі-рейдів.

Командний залік — Чемпіонату України з Трофі-рейдів.

Туризм-АВТО — Регіональне змагання.

Туризм-ATV — Регіональне змагання.

Місце:

с.Осмолода, Рожнятівський район, Івано-Франківська обл., Готельний комплекс «Вільні Вітри». На території готельного комплексу є місце для встановлення наметів, технічних парків, тощо.

Координати базового табору: N48.666970, E24.030762, DATUM: WGS84.

Організатор: Автомобільний клуб «Львів 4х4»

Інформація про готелі і садиби села Осмолода: Готельний комплекс «Вільні Вітри», Садиба «У РУСЛАНИ», Садиба «АРНІКА», Пансіон «ҐАНЦ» також є можливість поселення у санаторій «Підлютий» що знаходиться поряд з «Вільними Вітрами». Організатор не займається поселенням учасників.

На території табору та проведення змагань доступний мобільний зв'язок тільки компанії «Київстар».

Екологічна застава: 800 грн — знімається з кожного автомобіля що перебуває на території базового табору в т.ч. і автомобілів глядачів. У разі відсутності порушень екологічних вимог організаторів, застава повертається по вибуттю з табору.

Протяжність траси близько 150 км. Остання заправка в с.Ясінь.

Оргкомітет:

* Керівник змагань: Яцинич Володимир Романович (Львів).

* Голова організаційного комітету: Панченко Андрій Олександрович (Одеса).

* Помічник голови організаційного комітету: Воротняк Тарас Володимирович (Ужгород).

* Помічник голови організаційного комітету: Глухотка Дмитро Ростиславович (Одеса).

* Начальник служби евакуації: Рораговський Богдан Леонович (Івано-Франківськ).

* Комендант табору: Яцинич Роман Степанович (Львів).

* Координатор проекту: Козуб Лідія Андріївна (Львів).

Зв’язок з організаторами:

* Володимир Яцинич: +38 (032) 297-11-70, +38 (067) 670-65-99

* Андрій Панченко: +38 (050) 316-94-24

* Супутниковий: +88 (163) 256-48-15

* УКХ: 144.500

* СВ: 18 АМ

Мета та цiлi

Пропаганда автоспорту серед широких мас населення.

Пропаганда здорового способу життя.

Виявлення найсильніших спортсменів.

Розвиток та зміцнення міжнародних та міжрегіональних стосунків в галузі автоспорту.

Що необхідно мати з собою

Заповнити заявку, отримати по електроній пошті підтвердження та здійснити оплату.

Справний транспорт засіб що відповідає технічним вимогам (шоломи, аптечка та вогнегасник) тієї залікової групи в котрій ви плануєте взяти участь.

Для учасників Чемпіонату України з Трофі-рейдів (ТР1, ТР2, ТР3, ATV, UTV, OPEN33).

* Медичний сертифікат.

* Ліцензію водія на двох членів екіпажу (можна оформити на місці — вартість 800 грн.).

* Технічний паспорт ФАУ на траспортний засіб (можна оформити на місці — вартість 700 грн.).

Для учасників Регіонального змагання (Туризм-АВТО, Туризм-ATV).

* Медичну довідка від терапевта про задовільний стан здоров'я.

* Ліцензію водія К1 на двох членів екіпажу (можна оформити на місці — вартість 155 грн.).

2 фото 3х4 — для кожного з учасників.

Захисні шоломи на всіх членів екіпажу (2 особи).

GPS навігатор, кабель даних.

Цифровий фотоапарат, додаткові карти пам'яті, зарядний пристрій, кабель даних.

При наявності лебідки — корозахистна стропа.

Екологічну заставу (800 грн).

Запас харчів, спорядження та запчастин.

Резервну каністру з пальним.

На автомобілях всіх залікових груп в обов’язковому порядку з обох боків наносяться написи на крилах або задніх бокових вікнах автомобілів: прізвище, ім’я водіїв, група крові, резус фактор та репродукція державного прапора. Висота шрифту не більше 50 мм для написів на крилах, та не більше 100 мм для написів на вікнах.

Учасники на квадроциклах в обов’язковому порядку наносять написи на шоломі з висотою шрифту від 15 мм до 50 мм: прізвище, ім’я водія, група крові, резус фактор водія та репродукція державного прапора.

Що ви отримаєте

Комплект футболок та кепок (2 шт. на екіпаж).

Автоматичне страхування на місці.

За відсутності ліцензії учасника (не водія) внесення заявки від учасника організатора.

Дорожню книгу.

Комплект наклейок та бортових номерів.

Ідентифікаційну карту.

Контрольну карту (карнет) — видається на старті кожного дня.

Заливку точок в навігаційне обладнання.

Місце для намету та авто.

Медичну допомогу в таборі та по запиту на трасі.

Можливість задати питання стосовно змагань на брифінгах.

Наметове містечко (з власним наметом) поряд з готельним комплексом «Вільні Вітри» — вода, біотуалети, навіси, дрова для мангалу. На території буде чергувати швидка допомога.

Що робимо на змаганнях

21 вересня з 9 до 18 години проходимо адміністративні перевірки та отримаємо координати контрольних пунктів (КП) в паперовому (дорожня книга) і електроном вигляді.

21 вересня о 19 приходимо на брифінг і задаємо всі нез'ясовані питання.

22-24 вересня виходимо на старт згідно регламенту.

Шукаємо їх в довільному порядку і фотографуємось з авто чи квадроциклом відповідно до вимог регламенту. Вартість кожного КП — 1 бал.

Слідкуємо за нормативом часу щоб не спізнитися на фініш.

Всі залікові групи в обов'язковому порядку після нормативу часу перебування на трасі змагань мають прибути на ночівлю в базовий табір і зробити відповідні відмітки в контрольній карті (карнеті)

Здаємо на фініші контрольну карту (карнет).

Що буде на трасі

Контрольні пункти різноманітної складності відповідно для залікових груп.

Зустрічний та попутний рух учасників та лісовозів.

Броди та рух річками-дорогами.

Дуже круті підйоми.

Траса Туризм розрахована на серійне авто/квадроцикл без лебідки, спеціальної гуми та спец засобів.

Що заборонено

Порушувати регламент змагань та спортивний кодекс.

Порушувати загальні норми екології.

Губити ідентифікаційну та контрольну карти (карнет).

Розводити відкрити вогонь в таборі та за його межами (за винятком мангалів і т.п.).

Порушувати громадський порядок.

Користуватись траспортними засобами що знаходяться в закритому парку.

Источник: http://gorgan-trophy.info

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Збираємось на Горгани. Хто з клубу ще планує?

Я и Antony,если ни чего не помешает. :L200_black:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Зарікався в змаганнях участі не брати. Але спокуса є...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кто еще собирается?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Выезжаем через час,одним экипажем в туризме.Надеюсь всё пройдёт удачно.

Отчёт постараюсь выложить.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Будем держать кулаки за Вас! :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

У нас не получилось по роботе (ОЧЕНЬ ХОТЕЛОСЬ).

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Будем держать кулаки за Вас! :)

спасибо! :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Удачи и безпроблемной дороги. :L200_black:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ух, вернулись только что.

отдохнули на 200 %

по итогам гонки в туризме заняли 10 место из 37. 7 экипажей не смогли закончить гонку по разным причинам, в основном поломки.

Нас, к сожалению, поломки тоже не обошли стороной, но мы отделались лёгким испугом %) (на одном их лесных трамплинов сложилось переднее колесо,благо дело во внутрь арки,оторвало болты крепления верхней шаровой. Если что- болты подходят от заднего борта ;) Опять таки, так как туристы не идут в зачёт, то регятся все кому не лень, 35-е симексы и две лебёдки были в порядке вещей.

А вообще дороги понравились- были как разбитые сельские, так и грейдер-лесовоз,плавно переходящий в русло горной реки с уровнем в 40-50см глубиной.Несколько раз брали хорошие такие броды.Защита от полигона хороша,но для таких мероприятий надо что-то серьёзнее-работает на гране.Само мероприятие очень сильно понравилось-всё было на хорошем уровне,места "бомба",воздух класс- сижу кушаю карпатский лесной мёд с чаем и уже хочется вернуться туда обратно. Ночью,кстати, нормальный такой мороз-чай с вечера в кружке замерзает.;) фото завтра.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

В вск после обеда возвращались в Киев по Житомирке: видели боевые машины, козвращавшиеся оттудова, наверное. Ну, моща! Симексы-Боггера от 35 и выше! Типа КаМАЗа вез 4 машины, одни из них УАЗ-котлета. Видели багги на лафете или прицепе... Красиво! :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Поздравляем!! А победа это не главное, главное участие:):L200:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тр1. В перший день зробили 22 точки з 33-х. Підвечір намотаний на бампері трос лебідки розмотався, і його намотало на колесо. Порвався пильник шруса. На наступний день після 3-ї точки шрус здох і випала полуось. В 8 годин ранку фінішували на задньому приводі. В результаті 25 точок і 10-те місце в ТР1. Якби не наш бок з торсом могли б бути в 5-тірці.

Траса складна. Чесно, я не думав що Елька може так їхати. Здається ми були єдиною машиною в Тр1 з чотирьма дверима. Всі як-правило на короткій базі.

Як висновок зараз на л-ці в ТР їздити дорого. В пешу чергу це царапини. І я не реребільшую, ак як був досвід в туризмі АТЛ, Горгани, регулярні покатухи і тд. Після 2-х років такої експлуатації машина поцарапана, але їздити можна, а от після ТР1 в мене пів заднього крила здерто часково до металу і до грунтовки, ну і по обом бортам по всій довжині дуже широкі і глибокі царапини. Думаю потрібно повністю фарбувати. А тих грошей (+ інші незначні витрати) може вистачити на пів самурая, якого й товкти не жалко.

В цілому покатались супер, задоволені, купа емоцій, сільверстоун рулить. В туризм вже не хочеться.

З негативу тільки відношення організаторів. Склалося відчуття, що ми їм всім щось винні. На старті на тебе кричать, на запитання, - крик і єдина відповідь "читайте регламент". Навіть на брифінгу на запитання про фотофіксацію була відповідь "читайте регламент". Але для чого тоді брифінг якщо не відповідати на заптання? Відношення як до бидла, яке повинно принести сюди гроші.

Винятки звичайно були (Сєдой і ще пару чоловік) які можуть щось сказати, допомогти і т.д. за що їм і повага, але загалом негатив. Я розумію що багато людей, проблем і голова пухне, але відношення до людей має бути нормальним.

Все одно дякуючи горам, компанії, друзям, класним точкам, погоді і т.д. спогади позитивні.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

З негативу тільки відношення організаторів. Склалося відчуття, що ми їм всім щось винні. На старті на тебе кричать, на запитання, - крик і єдина відповідь "читайте регламент". Навіть на брифінгу на запитання про фотофіксацію була відповідь "читайте регламент".

А на место ставить не пробовали, привселюдно?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Чесно кажучи, ні. Якось хочеться щоб все було добре, приїхали з гарним настроєм, старались перевести негатив на жарт, вони ж господарі, в них запарка, їх всі дістали, можливо попав під гарячу руку і т.д. Але по факту з ким не спілкувався, у всіх склалось враження що ми всі тут комусь щось винні, гроші плотим не ми ім а вони нам, а ми робим щось не так.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Жень, а в чем трудности с чтением регламента? Дело не в том, что организаторы кого-то там за быдло считают. В прошлом году принимал участие на Горганах в качестве помошника судей: стартовал, фиксировал финиш. Знаешь, когда 15-й человек из 20-ти мимопрошедших спрашивает, типаопа а можно я в парк машину не поставлю... загрыз бы нахрен. Написано: с целью обеспечения безопасности людей , живущих в лагере... Не надо на организаторов обижаться. Когда голова пухнет, на дурные вопросы после 10-го раза невольно скалиться начинаешь. Горганы-форевер(или как там его по русски).

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всем участникам - почет и уважение!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites