Dutka

Пользователи
  • Content count

    1,247
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Обычный

About Dutka

  • Rank
    Гуру
  • Birthday 05/02/1987

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Ternopil
  • Интересы
    Полювання, Кінний спорт, Мисливські собаки
  • Авто
    L200 SS офіційний

Контакты

  • Имя
    Dutka Igor

Recent Profile Visitors

3,028 profile views
  1. Посмотри ещё раз фото. Там по кругу идут болты. Ну и посажено на герметик. Капот резать где хочеш - или в районе ноздрей или как я - по периметру накладки. Без разницы. Главное усилители снизу оставить.
  2. Купил готовую на Пром.УА за 650грн два года назад. Вот например первое, что гугл выдал: https://amag.com.ua/tuning/nakladka-na-kapot
  3. Работает 100% Оно под покраску. Нужно пошпаклевать и выкрасить капот и будет бомба. Но жду чтоб уже всю машину покрасить целиком. А пока балончиком задул))))
  4. Емммм...Ні, не достатньо
  5. Под покраску. Стеклопластиковая накладка. Если правельно поставить, то весь горячий воздух вылетает наружу. Ну и на бездоре прикольные фонтаны в лужах обеспечены)))
  6. Боролся и я с температурой. Кто знает - не мог выехать на Драгобрат летом за один раз, останавливался остудить. Из проделанного: помыл радиаторы , поставил темостат 76 градусов, сделал дыры в капоте. В нормальных режимах тмпература - 81-82 градуса летом. В Италии летом на автобаме - 85-89градусов. В горах тоже все хорошо. Зимой пришлось поставить заглушки на дыры в капоте))) Кстати о пробках. На современных сверх-высоконагруженных дизелях пробка стоит 1,5 бара и допустимый темп. режим до 100-105 градусов. Но если охлаждайка плохая - гильзы как тряпка стают. На свет просвечиваются))) Кавитация.
  7. Это бендикс. Два года у меня так было. Этой зимой стало совсем худо. Снял, поменяли бендикс. Все ок. Это первый ремонт с 2008г. Пробег 160ткм. Заодно и выкинул теплообменник ЕГР. Теперь стартер можно снять через верх)))
  8. Уже 3 года горит ручник((( Тормоза менял, жидкость в норме. Даже успел один тросик порвать))) Подозреваю концевик. Да все руки не доходят посмотреть
  9. Була така тема. Москалі зробили нормальний робочий варіант. Вже обкатали. Можна пробувати в них купити. Я б купив. Якщо є бажаючі, можемо скооперуватись і вибити кращу ціну в виробника. Щодо самому зробити. Потрібно купити Марксовський кіт-комплект. Крім цього потрібно два комплекта оригінальних шестерень - від СС на ручну коробку і на автомат. Вони різні. При цьому один з комплектів буде знищений, оскільки будуть робити заміри твердості. Отже ще додаються витрати. А ще потрібно обкатати хоч один комплект, що імовірно приведе до поломок суміжних шестерень, якщо зроблять не добре. Основна проблема тут була в технології виготовлення. Нарізати шестерні теоретично всюди можуть. Але не факт що вони співпадуть на 100%, оскільки є таке поняття як модуль шестерні. Тим більше що вони косозубі в нас. А ще потрібно провести термообробку і прикатку. Я не берусь стверджувати, але здається що це все буде дорожче 5000грн. Але то не в ціні справа. Головне щоб воно ходило. Тому мені здається, більш реально вибити знижку і зробити клубну закупку на москалях. Вони ці всі етапи вже пройшли. І можуть дати яку-не-яку гарантію. Ціна роздрібу 50000 рублів. Якось так. А тема взагалі класна. Я за.
  10. Продам свой задний силовой бампер L200. Крепкий, надежный. Откатал с ним 3 сезона. Требует покраски. Под боди-лифт 4см или под обрезку кузова как на фото. Цена 3000 с торгом. Игорь. тел. 096 371 06 20
  11. Під клієнта можу переробити. Вага не знаю точно, не важив. На прикидку 50кг.
  12. Передний силовий бампер Mitsubishi L200. Зроблений під боді-ліфт 4см (кузов піднятий на проставках над рамою). Кріплення на 6 болтів, не потрібно робити жодних отворів в рамі. Монтаж і обслуговування лебідки через вікно зверху бампера. Для демонтажу лебідки не потрібно знімати бампер. Перевірено - міцний і надійний. Ціна 3900грн. Реальному покупцю хороший торг. Термново. Бампер знаходиться в Тернополі. Відправлю в інші міста будь-яким перевізником. О96-37I-O6-2O Ігор.