John Ripper

Пользователи
  • Content count

    2,281
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

19 Хороший

2 Followers

About John Ripper

  • Rank
    Высшая сила пикаперства
  • Birthday 04/06/1982

Информация

  • Пол
    Мужчина
  • Город
    Киев
  • Авто
    Ford F-150
  1. Приїхав до мене на СТО МАРС дядько на ніссані нп300. Приїхав не просто так, а з жалобою що машина світить джекічаном, жре пальне як корова воду і не їде. Поки розбиралися що до чого, вспливла анекдотична ситуація. Дехто позбирав по форумах і особистих дзвінках всіх бажаючих чипонутися. Разом чоловік 15-20. Чипували нп300, митсу л200, мітсу паджеро спорт. В столиці були один день. В якомусь гаражі з підйомником зібрали всіх бажаючих і за 1000 грн. Чипонули. Але чипонули не просто так, а з заглушкою егр і видаленням сажового фільтру. День машинка їздила як патірпєвша а на другий почалося горе. А тепер суть кидалова. Егр ніхто не глушив. Сажовий фільтр ніхто не віддав (його вартість від 3000 до 6000 грн) прошивка по суті виявилася модифікованою на бустап і знята маска кодів джекічану, щоб лампочка не горіла. Фактично всі хто пройшов процедуру ще й залетів на зворотню прошивку (200$) і пощастило лише тим, хто ще не вспів вкласти двигуна овербустом. Таким чином злодії заробили більше 50к грн за один день і провели урок всім любителям халяви. Дешева рибка - паршива юшка.
  2. Ненене, вротмненоги, никакого ослабить)))))))))
  3. На мою думку Паджерік однозначно) При умові гарного стану. І та і друга має певні болячки, але у ПСа вони менш вредні і лікуються дешевше. Набагато комфортніша за л200. На газу машинка буде економічною. Двигун міцний. В усьому іншому платформа була добре обкатана на просто паджерику і явних болячок не має. Екземпляри з пробігом за 300к і без втручань механіків не рідкість. Переваги л200 - багажник для повітря і якщо в умовах бездору постійно повзати, то дизель практичніший.
  4. Другі дибіли повірили в цей накид лайна на повітродуйку і навіть не читавши законопроекту почали лайном обмазуватись. Типові українці.
  5. Nokian vatiiva MT. В отличии от остальных МТ она очень мягкая. Фактически липучка. В итоге уверенно гребет по любому снегу и я не гажу в штаны от страха на льду. Но больше такой нету. Что ставить на следующий сезон...даже не знаю.
  6. На сьогодні це сама витривала машина з усіх пікапів. Ми навіть ставки робили коли вона помре... пройшло 2 роки, а вона жива як ніколи)) Чесно, маю великий сумнів що якись інший пікап може витримати такі знущання)
  7. Є. Але краще японський)
  8. Вони всі для різних потреб) маячня їхати в дальняк на 150 кубах чи пхатися по місту на ендуріку, чи іхати в говна на спорттуристі в літрдвісті.
  9. Зараз в гаражі 6 мотиків. Подумую про 7. Обкатав всю Європу. Наприклад
  10. 150 Бензинові. 5.4 літри. повний привод. витрата пального 20-25 літрів газу.
  11. Дизельний 150?:) Довго чекати прийдеться)
  12. якщо з китая - підробка. Якщо з японіі - оригінал. В нас з японії. На всіх номер вигравирований.
  13. якщо перекуп давав 12, то ринкова 12500-13000.
  14. На наступний сезон соплями пійде. Перевірено тей шо з + готовий.
  15. Чупакабра з батарейкою теж не буде їздити по говнам. Перевірено 100500 раз.