Khoma

Як Правильно Засадити Кілька Машин В Болоті За Дванадцять Годин.

12 posts in this topic

Нічого поганого цей ранок не віщував. Ранок як ранок, типовий для Бережан, куди ми приїхали ще вчора до моїх батьків на храмове свято, або як у нас кажуть просто "празник". А сьогодні в Коломиї ми мали зустрітись з друзями о 17.00, отож часу було достатньо, щоб податися з Бережан в напрямку на Бурштин лісами та селами через хутір Діброву та Словятин, де в 1943 році діяла підстаршинська школа УПА на місці якої місцевою громадою відновлені криївки-казарми і створено музей УПА. Діти сприйняли такі плани з ентузіазмом, на відміну від дружини та батьків. Але в нас в сімї демократія, а не якийсь там тоталітаризм - 3 проти 1 і вирішено. Все необхідне в машині. До полудня виїхали з Бережан до Надорожніва, а звідти вже польовою дорогою до природної памятки Гутисько , де росте багацько реліктових та унікальних рослин серед яких легендарна Неопалима Купина (але мабуть вже відцвіла, бо цього разу я її так і не побачив).

Зате зустрівся нам отакий махаонисько. Кілька фоток

gallery_2_2_119510.jpg

gallery_2_2_82212.jpg

gallery_2_2_84565.jpg

(насправді не до цього потім було :) )

Потім дорога проходила красивим камяним мостом, яких стільки понабудовувала бабця Цісарська Австрія. А потім лісами, зарослями борщівника, трохи полем. Доїхали до урочища Жидова перед хутором Діброва. Тут колись проходила досить жвава дорога, або, як тут кажуть гостинець Галич-Бережани, тому в цьому місці і стояла жидівська корчма. А оті три хрести і були орієнтиром. До хутора залишалося зовсім небагато, Ельвіра бадьоро бігла луками і травами, навіть без натяку на якусь складнсть. Аж раптом відчуваю, що лівий бік сповзає в лісовозну колію, по якій мляво тече потічок ґрунтової води. Колеса пробуксовують і машина сідає. Понижена, блокування заднього моста, задня, знов перша передача. Сидимо безпомічно на обох мостах, та ще й заднє праве колесо вивісилось.

Діти виходять з машини, а я дістаю лопату та рейковий домкрат і починаю "кохатися" з Ельвірою. Складність полягає ще й в тому, що відкопуючи колеса, там деделі більше збирається води. Піддомкрачую кузов, відриваю колеса, підкладаю дровеняки, опускаю. Повторюю те саме. На спеці голова паморочиться. Оксана розуміє всю складність ситуації, тому намагається бути спокйною і допомагати мені. Щоб підняти машину збоку, потрібно було прокопати чималенький рівчик, щоб опускати руківя домкрату. Пройшло 4 години. Розуміємо, що в Коломию вже не встигаємо. Але сідаю і вирулюю з колії. Алилуя!

Вивчаю проїзд далі. До дороги на хутір якихось 300м. Вертаюсь, сідаємо в машину і вирішую проскочити цю місцевість помережану коліями, що здаються не такими суттєвими, не збавляючи обертів. І ось ще якихось 30 метрів і ОПА!!!!!!!!!!!!!!! Ті самі граблі! Отут вже терпіння дружини вичерпалось і (...вирізане цензурою...)

Сидимо точнісінько так само. Точнісінько. Пробую ті самі прийоми. І тут згадую, що в батька є якийсь знайомий з цього хутора. Дзвінок до тата. На тому кінці чути (...вирізане цензурою...). Незабаром зявляється наш спаситель. Каже, що до години часу буде ЗІЛом трьохмостовим, бо зараз в селі похорон Ну., чекаємо. Через 2,5 год їде. Матвій побачив і аж танцювати почав. Кажу, щоб обїхав мене якомога далі по старій колії і потягнув назад, а далі я вже вискочу. Нє, не послухав і поїхав перед мене по приготовленому шляху евакуації, відрубавши мене безповоротно від світу де існує тверде покриття :(. І тут я вперше в житті бачу безпомічність велетенського залізного монстра, цього дітища радянського ВПК та лісозаготівельного господарства. Я бачу як його колеса зривають шар дерену вгрузають в розмоклий минулими дощами ґрунт, як його гігантські протектори замулюються і колеса стають подібні до Формули-1. Засідає перший раз, але розкачкою виїжджає, засідає другий раз і вже більше ні ґу-ґу... Опочиває на всіх трьох мостах. Але в нашого спасителя є друг в сусідньому селі, який теж має ЗІЛ, але з лебідкою! Дзвінок другу, проходить ще година і їде наш другий спаситель і спаситель першого спасителя.

Тато подзвонив і запропонував приїхати забрати Оксану з дітьми. Ну, ок, кажу, бо не відомо коли все скінчиться і дружину з дітьми відправляю в село.

Розмотавши трос лебідки за яких 15 хв витягують мене, а потім і безлебідочний ЗІЛ.

Але якщо ви думаєте що це все, то це ТІЛЬКИ ПОЛОВИНА пригоди!!!

В селі зустрічаю батьків, які якраз приїхали. Але оскільки до Бережан дорога йде гаком, то наш перший спаситель рекомендує проїхати 2 км полем, а потім через два села вискакуємо на трасу Е40 . Перспектива приємна до того ж він запевняє, що Шевроле Авео там спокійно проїде. Ну, проїде то й проїде... Треба спішити швидше додому, бо на обрії блискає та й маленькі крапельки цяпотять. Виїхавши за "бригаду" знаходимо ґрунтову добре втрамбовану дорогу і рухаємось по ній. Раптом починається добра злива. Відчуваю, як дорога розмокає і навіть на повному приводі рух не стабільний. Здзвонююсь з батьком і попереджаю його про небезпечні місця аварійкою. Проїжджаємо 2 км, 3 км, а дорога не закінчується. Навігатор показує, що ми проїхали десь половину шляху до села. І тут раптом спуск в долину з розїждженим болотом, а поряд якась викопана ямище. Я відчуваю. що машиною починає носити і бачу, що татове Авео відстало і зупинилось. Застряг. Вискакую з машини до тата - сидить твердо пробуємо пхати - глухо, пробую копати - без сенсу. В мами тиха істерика - вона наполягала вертатися селами, але ми її не послухали. Мене постійно гнітить те, що причиною цього безглуздя є я :( І знову дзвінок другу, бо я, навіть шнурка ніякого в машині не маю. Сидимо в машинах і розумію, як з кожною хвилею болото на дорозі стає все болотистіше, що є критичним для Авео. Десь за годину пітьму на обрії розпанахують фари ЗІЛа-спасителя. Оскільки ЗІЛ занадто велика машина, щоб контролювати буксовану маленьку легковушку, то тягнути буду я. Чіпаю на шакли сталевий трос і починаю плисти в болоті зі стабілізуючим баластом позаду. За якийсь час доїжджаємо до першої хати. Знімаємо трос, красно дякуємо і ... о слава Тобі Боже, що сотворив єси твердь земну! Приїжджаємо в Бережани і десь о пів на четверту засинаємо праведним сном.

Звідси висновки:

1. "Не знаєш броду ..." і т.д.

2. На бездоріжжя, навіть таке елементарне, ніколи однією машиною.

3. Лебідка та динамічна стропа must have.

4. Хоч деколи слухати жінок, особливо, якщо це твоя дружина і мама :)

5. Я таки ще доїду до тих упівських криївок. Хто зі мною? ;)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Шикарная история, место действительно засадное, с виду травичка, а снизу попка. Представляю твое настроение когда ты увидел что и ЗИЛ сел.... это трагедия для психики пикапера:)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кстати а какая резинка у тебя, а то по фоткам не видно

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

На бездор можно одному, но очень осторожно... В твоей ситуации положительно то, что был силовой обвес (пороги и з/бампер) и лопата, иначе бы и из первой ямы не выехал. Полезно еще иметь грязевую резину (если я не ошибся по фото, то у тебя АТ), сенд-траки, ну, лебедку с якорем... ТОгда бы один прорубился бы! А о стропах (буксировочная+рывковая) можно и не говорить...

Не верю, что твоя жена может говорить такое, что цензура не пропускает! :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Дорога - загадочное существо. Часть судьбы. Видать не хотело чтобы ты в тот музей попал.??

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Кстати, есть еще такая штукенция на домкрат: цепь с крюком (Hi-Lift Jack Bumper Lift)... Это штобы не копать траншей для хай-джека...

Она, конечно, для бампера, но можно и приспособить для порогов...

http://www.expeditionexchange.com/hilift/

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ростислав, прямо писменник. Таки гарні оповіді получаються. На львівський форум 4х4 теж скидай, дуже цікаво читати.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ахтунг! :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

На работе пользуюсь такими струбцинами. У меня их штук 150. Но, ей Богу ни разу в башку не пришло использовать их в таком качестве. ПРИКОЛ!!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Афигеть жика жгет!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

У нас на форуме такое видео выставляли

Изобретатель Виктор Зотин

Интерсно, а чего он так истово крестится перед началом движения с "изобретением" на колесе? :huh:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites