werwolf

Клапан Egr. Вред И Польза На L200.

317 posts in this topic

Если мотор греется - то норма, если перегревается - то нет. Из этого и нужно исходить.

Если температура выше, но в норме то ок. Если выше нормы - то не ок. Вот и вся арифметика.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Поки автівка розібрана, хотів би взнати як взагалі цей вузол викинути повністю фізично, до яких пір і що знімати взагалі?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

До самого клапана. Він розташований справа від головки. Вхід на клапан заглушити. Фізично сам клапан не викинеш - буде бити помилку. Хіба вийняти моторчик зі штоком і хай собі висить збоку від мотора. Зворотнього звязку там немає. Тоді можеш викидати все аж до впускного колектора.

викидаєш теплообмінник, труби і патрубки від випуску до впуску.

 

П.С. Як здійсниш - зроби фото. Сам хочу так зробити.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ігор, оце можна викинути чи  я шось не так поняв?

 

ada6f14s-960.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Оте що знизу з прямокутним отвором - то клапан. Його тре лишити і заглушити. І фішку підключити. Все решта можна викинути. Там те що лишилось на моторі також можна.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Поняв, глушимо де  оранжевим замальовано (тягнути вакуум чи шось таке не буде?)

 

82446b26a846.jpg

 

Там те що лишилось на моторі також можна.

 

До яких пір? Оцю хрень тоже  викидати?

 

1237907150.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

З цієі хрені можно зробити підігрів ДТ

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

З цієі хрені можно зробити підігрів ДТ

 

Ростик, в мене самовар на подогрев э вид охлаждайки :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Оцю хрень викинеш і хватає. Вона закриває доступ до стартера. А без неї його можна через верх обслуговувати. Глушити будеш всі отвори що залишаться. Сосати нічого не буде. Але для впевненості глуши отвори провіреним методом - з гарного будівельного шпатля вирізай заглушки. Вони будуть непрогораємі і еластичні. Навіки. Пригінальні прокладки що ідуть там на з*єднаннях залишаєш на місці. От і все.

 

Є ще нюанс - там всередині іде змієвик, по якому тече охолоджувальна рідина. На фото видно вхід і вихід для неї (тонка металева і резинова трубка. То там щось тоже треба зробити щоб їх об*єднати - шланга кусок чи що.

 

Як дострою собі бампера то тоже планую оптимізацію в моторному робити, то і собі повикидаю то все барахло. І каталізатор виріжу.

 

Як будеш викидати - зроби троха фоток.

Edited by Dutka
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Каталізатор вже викинув, прийде ГБЦ від Макса - займусь

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Богдан, видел твоё 'голову', сделают, будет как новая!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ARAVI,  Жду не дождусь, к майским нужно быть на ходу. Финансы потянуло нормально, опять свой багажник продавать буду, только себе сделал :(

Edited by badan
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ігор, оце можна викинути чи  я шось не так поняв?

 

ada6f14s-960.jpg

Богдан привет! вообще то клапан там заглушен прокладкой из шпателя.....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Видел, разобрал уже, не прогорела :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

И, что ты хочешь этим сказать? :o

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 минуты назад, ARAVI сказал:

И, что ты хочешь этим сказать? :o

что ЕГР нужен на холостых))

0

Share this post


Link to post
Share on other sites