Posted March 31, 2015 · Report post Если мотор греется - то норма, если перегревается - то нет. Из этого и нужно исходить. Если температура выше, но в норме то ок. Если выше нормы - то не ок. Вот и вся арифметика. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 31, 2015 · Report post Поки автівка розібрана, хотів би взнати як взагалі цей вузол викинути повністю фізично, до яких пір і що знімати взагалі? 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 31, 2015 · Report post До самого клапана. Він розташований справа від головки. Вхід на клапан заглушити. Фізично сам клапан не викинеш - буде бити помилку. Хіба вийняти моторчик зі штоком і хай собі висить збоку від мотора. Зворотнього звязку там немає. Тоді можеш викидати все аж до впускного колектора. викидаєш теплообмінник, труби і патрубки від випуску до впуску. П.С. Як здійсниш - зроби фото. Сам хочу так зробити. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 31, 2015 · Report post Ігор, оце можна викинути чи я шось не так поняв? 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 31, 2015 · Report post Оте що знизу з прямокутним отвором - то клапан. Його тре лишити і заглушити. І фішку підключити. Все решта можна викинути. Там те що лишилось на моторі також можна. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 31, 2015 · Report post Поняв, глушимо де оранжевим замальовано (тягнути вакуум чи шось таке не буде?) Там те що лишилось на моторі також можна. До яких пір? Оцю хрень тоже викидати? 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 31, 2015 · Report post З цієі хрені можно зробити підігрів ДТ 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 31, 2015 · Report post З цієі хрені можно зробити підігрів ДТ Ростик, в мене самовар на подогрев э вид охлаждайки 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 1, 2015 (edited) · Report post Оцю хрень викинеш і хватає. Вона закриває доступ до стартера. А без неї його можна через верх обслуговувати. Глушити будеш всі отвори що залишаться. Сосати нічого не буде. Але для впевненості глуши отвори провіреним методом - з гарного будівельного шпатля вирізай заглушки. Вони будуть непрогораємі і еластичні. Навіки. Пригінальні прокладки що ідуть там на з*єднаннях залишаєш на місці. От і все. Є ще нюанс - там всередині іде змієвик, по якому тече охолоджувальна рідина. На фото видно вхід і вихід для неї (тонка металева і резинова трубка. То там щось тоже треба зробити щоб їх об*єднати - шланга кусок чи що. Як дострою собі бампера то тоже планую оптимізацію в моторному робити, то і собі повикидаю то все барахло. І каталізатор виріжу. Як будеш викидати - зроби троха фоток. Edited April 1, 2015 by Dutka 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 1, 2015 · Report post Каталізатор вже викинув, прийде ГБЦ від Макса - займусь 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 1, 2015 · Report post Богдан, видел твоё 'голову', сделают, будет как новая! 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 1, 2015 (edited) · Report post @ARAVI, Жду не дождусь, к майским нужно быть на ходу. Финансы потянуло нормально, опять свой багажник продавать буду, только себе сделал Edited April 1, 2015 by badan 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 7, 2015 · Report post Ігор, оце можна викинути чи я шось не так поняв? Богдан привет! вообще то клапан там заглушен прокладкой из шпателя..... 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 7, 2015 · Report post Видел, разобрал уже, не прогорела 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 4, 2017 · Report post И, что ты хочешь этим сказать? 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 4, 2017 · Report post 2 минуты назад, ARAVI сказал: И, что ты хочешь этим сказать? что ЕГР нужен на холостых)) 0 Share this post Link to post Share on other sites