Dutka

Приунив...хочу Поміняти Машину

41 posts in this topic

Щось після останніх подій я приунив...Лопнув шток аморта, заболталась ступіца, пильніки міняв на шрусах, рейці, шарові міняв...і це тільки за останніх два місяці...І знову все по кругу. Виникла в мене думка поміняти машину на якусь іншу, з переднім мостом, хорошим мотором і універсальністю ельки. 

Вже дивлюсь на авто ріа на патроли, 80тки, 70тки і кубіки...Але ж сцуко все старе і пошарпане. Ну та ладно з тим, але ж те старе коштує як моя елька 2008 року... А ще один фактор для вибору авто - наявність тюнінгу. Бо задрало що на ельку все треба або колхозити, або видумувати самому, шукати по розборках і тд. На патрол вроді так само мало толкового тюнінгу і коштує то страшних грошей...на ТЛК80 вроді всього найбільше зі штатів і з австралії і звідки завгодно. Вот на кубік не знаю шо там є і скільки воно коштує. Зате патрол буває 3-дверним, а в кубіка салон як в трактора...

Короче, маюсь....

Може хтось мене відговорить або навпаки підтримає, або щось порадить...

Варіанти типу не їздити в бездор і тд не приймаються, як і варіанти завести дві машини, бо зараз не той час для такої розкоші...

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ігор, брати пузотерку + неростаможену 70ку для поіздок як варіант, буде якраз по ціні ельки, хоча ціни зараз капец, вчора один дзвонив, казав шо 9 більше не дасть, я й далі не слухав, кинув трубку

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

однозначно совсем неудачное время для "поменять"...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

невзначай продам свого лексуса))) рх350. американець. стан - перевіряй на любому сто )

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Будешь на патруле, я твои раздатки холодильники канистры возить не буду =) разве что на галстуке тянуть придется меня неделю) 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ігор, брати пузотерку + неростаможену 70ку для поіздок як варіант, буде якраз по ціні ельки, хоча ціни зараз капец, вчора один дзвонив, казав шо 9 більше не дасть, я й далі не слухав, кинув трубку

Бодя, це суперечить моїй філософії. Мені має бути машина на всі випадки життя - і на роботу і в експедицію. Якби були лишні гроші, то пузотер най би собі був, але 70 нерозтаможена - вона невиїздна. Як я нею поїду в Карпати? Або в дальню експедицію?

 

 

 

однозначно совсем неудачное время для "поменять"...

Буду пробувати варіант саме обміну. ане продати-купити, якщо мені ця хандра не пройде...

 

 

 

невзначай продам свого лексуса))) рх350. американець. стан - перевіряй на любому сто )

А він 37-38" резину покрутить? :)

 

Будешь на патруле, я твои раздатки холодильники канистры возить не буду =) разве что на галстуке тянуть придется меня неделю) 

В нас буде симбіоз - я тебе тягну а ти мої роздатки везеш :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тоді варіантів не багато, 2-3 максимум :(, я для себе таку "середину" знайшов, і це буде 73 тойота, і буду потихенько йти, хоча життя покаже

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Запчастини і тюнінг на кубіка ой які не дешеві (( але машина класна.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Якщо 38 то форд ф 250 (350))

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Запчастини і тюнінг на кубіка ой які не дешеві (( але машина класна.

Та я порився в неті і побачив, що кубік то дуже мажорна машина... якщо за 91 рік випуску легко просять 20кілобаксів, то вибачте пробачте...а воно деревяне як жигуль, ніц там нема в ньому, навіть тахометра...

 

 

 

Якщо 38 то форд ф 250 (350))

При всій моїй любові до фулсайзів і американців, це нажаль не моє, бо в лісі він не їздок, в горах також (габарити і база), а по місту і трасі мені 38 не треба :) Скріше вже чірок або вранглєр...там тюніху завалісь і за розумні гроші...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Когда у меня появилась Элька, так все мысли о покупке чего-то покруче пропали, а раньше засматривался на ФДжей, Элька меня очень устраивает. Игорь, ты оригинальные з/ч ставил, что так мало прошли? Так Эльку можно доработать, мост передниц неразрезной прикалхозить как у Юры Урри. Моё мнение, зачем менять на ржавое старьё, живую машину, нужно дорабатывать под свои нужды свою!

Edited by ARAVI
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ех, Араві, я колись раніше теж так думав. Міст вчепити, ще щось вчепити, переробити і тд...Тільки питання навіщо? Що вийде в результаті? Ти навіть не уявляєш об"єм робіт для вкатування моста. Я це можу зробити і чітко уявляю що буде на виході, тому і схиляюсь до покупки зразу мостової машини. А щоб поняти хід моїх думок, то зганяй хоч разок на пару днів в Карпати, покатайся там і потім поговоримо. Маршрут я тобі скину :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

К карпатам пока неготова Элька, нужно избавиться от подвестного и побольше зад задрать. Тогда Игорёха нужно копить бабулеты на живую тачку. А Ленд Роверы рассматриваешь?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нате вам :), до пенсії назбираю і роки на 3-4 в експедицію, будькуди, куди очі будуть бачити, мрії..., єдине шо не ресорну а на пружинах

 

bj73.jpg

Edited by badan
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Щоб тільки мир був..

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Навіть я зі своєю довгою базою нормально собі іздив в карпатський кордон. Коротиш буде в габаритах як той же патрол.)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Навіть я зі своєю довгою базою нормально собі іздив в карпатський кордон.)

Ага видели мы, как тебя там несколько элек в одной упряжке тягали. Как бурлаки на Волге...

Игорь! Под твои параметры (небольшая, недорогая проходимая, более-менее не ломучая, с нерарезным мостом, и т.д.) подходит только одна машина - Сузуки Джимник или Самурай. Особенно Самурай. На него ништяков в америкосии больше, чем Форды...

Edited by Столяр
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Или Виллисы всякие с уазо газонами..

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Навіть я зі своєю довгою базою нормально собі іздив в карпатський кордон. Коротиш буде в габаритах як той же патрол.)

 

А можна детальніше? Це вже цікавіше. Тільки мене цікавить суто мостовий варіант. Я так розумію, що то або Рам або Форд старших серій? А є вони з нормальною дворядною кабіною?

 

 

 

К карпатам пока неготова Элька, нужно избавиться от подвестного и побольше зад задрать. Тогда Игорёха нужно копить бабулеты на живую тачку. А Ленд Роверы рассматриваешь?

А звідки ти знаєш, що вона не готова? Да, да, задирай її повище, а потім в Карпатах будеш боятись кожного косогора, як я :) 

ЛендРовери навіть не думаю, бо то ще той геморой. Краще вже елька...

А нова тачка чи не нова - то питання двояке. Нова звісно добре, але в мене наприклад знайомий взяв собі У60 патруля, розібрав, перетрусив, обробив, відреставрував і получив стан нового. І при тому ресурс і якість як в той час. Ще один кожного року так ТЛК70 купує, реставрує з голої рами, строїть і продає. Вчора якраз наткнувя на його машину , правда вона вже в Чернівцях продається - просто лялька.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Навіть я зі своєю довгою базою нормально собі іздив в карпатський кордон.)

Ага видели мы, как тебя там несколько элек в одной упряжке тягали. Как бурлаки на Волге...

Игорь! Под твои параметры (небольшая, недорогая проходимая, более-менее не ломучая, с нерарезным мостом, и т.д.) подходит только одна машина - Сузуки Джимник или Самурай. Особенно Самурай. На него ништяков в америкосии больше, чем Форды...

 

Конешно, самі себе тягали лебідочками а потім в багнюку й мене заманили)) А чого ж ти не згадуєш як з русла річки віїжджали?) Фордяка пройшов багнюку а інші вже за нього лебедилися))

 

Як мій геть не пристосований до багна форд іздив Карпатський Кордон можна побачити тут: 

і далі по плейлисту.

 

С мостами йдуть всі старші за 150го.  я б починав з 250.  з 6.4 дизелем. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ага видели мы, как тебя там несколько элек в одной упряжке тягали. Как бурлаки на Волге...

Игорь! Под твои параметры (небольшая, недорогая проходимая, более-менее не ломучая, с нерарезным мостом, и т.д.) подходит только одна машина - Сузуки Джимник или Самурай. Особенно Самурай. На него ништяков в америкосии больше, чем Форды...

 

если жимника готовить в тр1 ~30колеса. Движок полюбому менять?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Люди и на 1,3л ездят в ТР1... Лучше конечно 1,6, они в такой вариации тоже есть. Самое интересное: на 1,6 расход меньше, чем на 1,3, а мощи больше...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ага видели мы, как тебя там несколько элек в одной упряжке тягали. Как бурлаки на Волге...

Игорь! Под твои параметры (небольшая, недорогая проходимая, более-менее не ломучая, с нерарезным мостом, и т.д.) подходит только одна машина - Сузуки Джимник или Самурай. Особенно Самурай. На него ништяков в америкосии больше, чем Форды...

 

если жимника готовить в тр1 ~30колеса. Движок полюбому менять?

 

TP1 33колеса, реально впихнуть их в самурай, и как их двиг крутить будет, есть у кого инфа?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Ага видели мы, как тебя там несколько элек в одной упряжке тягали. Как бурлаки на Волге...

Игорь! Под твои параметры (небольшая, недорогая проходимая, более-менее не ломучая, с нерарезным мостом, и т.д.) подходит только одна машина - Сузуки Джимник или Самурай. Особенно Самурай. На него ништяков в америкосии больше, чем Форды...

 

если жимника готовить в тр1 ~30колеса. Движок полюбому менять?

 

TP1 33колеса, реально впихнуть их в самурай, и как их двиг крутить будет, есть у кого инфа?

 

по пачке полуосей в багажник. Все чемпионатные джимники на 31, те кто доезжает до конца гонки.

Игорек, не торопись с выводами, 

 

все что ты написал - Лопнув шток аморта, заболталась ступіца, пильніки міняв на шрусах, рейці, шарові міняв... - по деньгам гораздо меньше чем ты просто поменяешься машинами. Даже в другой эльке твоего же года надо все перебрать-перетрусить чтобы быть спокойным и смело кататься, не боясь что что-то отвалится.

 

Да, есть периоды, когда затраты чаще обычного, но мне альтернатива за похожие деньги не рисуется ваще. Ремонтируй и катайся в свое удовольствие.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Антоха прав!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites