Posted July 8, 2015 · Report post В понеділок тільки появлюсь, знаєш що таке б не пропустив) 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 8, 2015 · Report post Всім привіт. Щойно повернувся з Карпат. Поїздку не анонсував, бо їхали тільки тернопільські машини попробувати шо таке Карпати. Ну і в останній момент приєднався Юра Адвенчурер і Макс на Патролі. Їхали по лайту. Свидовець проїхали, народ попросився рубілова бо Свидовець ну геть простим виявився. Ну рубілова так рубілова. Поїхали на Верх Чорної Ріки, де рубались весною. Проїхали там за 4 години все те що їхали перед цим два дні Далі вирішили пробувати виїхати вздовж Горганського хребта, потічком Негровець до урочища Пекло. От тут то і началось рубілово!!! Виїзд на вирубку зайняв нам майже весь день. 200 метрів за весь день! Всі їхали на лебідках. В одної машини прямо посеред підйому висосало акуми і вона заглохла. Тягнули догори через блок. Просто ппц. Насилу виїхли. Далі до Пекла нормально добрались, але на самому Пеклі Патрол зловив окоп, що залишився з війни і порвав рульову тягу. Ми з патролом залишились. З нами ще одна машина. Решта групи поїхала далі вперед на хребет Таупширку до Бистриці. На одному з підйомів в ще одній машині в хлопців закінчився бензин, пропали тормоза і кінчилось щеплення. Машину там і залишили. Пересіли в дві інші машини, знайшли виїзд до Усть-Чорної і пошпарили додому. В результаті вони добрались додому тільки в понеділок ввечері. Ми пробували заварити тягу на місці акумуляторами. Заварилась, але лопнула зразу по шву. Треба було ще бандаж наварювати, якого нівкого не було. На ранок Патролу в Усть-Чорній заварили тягу, поставили і в виїхали вниз на дорогу до Усть-Чорної. Вирішили скоротити собі шлях і поїхали через перевал Легіонів, проїхали без пригод за 2 години і з Бистриці погнали додому. В результаті ми доїхали до Тернополя на 6 годин пізніше від тих, хто не сутку раніше від нас поїхали. Пригода вдалась на славу! А по приїзді додому взнав, що на горі Піп Іван перевернулась машина і водій загинув. Світла пам"ять і земля йому пухом... За ці вихідні я ще раз переконався в своєму правилі - гори завжди беруть данину за відвідини. І ще дійшов висновку, що більше з новачками я в гори не поїду. Вибачайте якщо хтось хотів з нами ще кудись поїхати, але я більше не хочу мати справи з непідготовленими людьми. Це занадто стресово і відпочинок перетворюється на суцільні проблеми. Воно мені не потрібне... Вроде как пришел уже в себя) В Киев мы попали во вторник в 5:00 утра. Изначально с нами был еще Газик без лебедки. На подъеме по Негровцу Максим отрабатывал свой ник "Retriever" что в переводе эвакуационный тягач тянувший себя газика и паджерика . А ночью уже я отрабатывал свой ник, Adventurer в переводе искатель приключений, дальше тянувши газика и паджерика. На словах это не передать о видео даже никто не думал, все остается в нашей памяти. Экспедиция на 2 дня для нас оказалась очень насыщенной. Как и Игорь сделал для себя вывод что на неподготовленных машинах "рубиться" только возле дома, Карпаты не песочница ошибки не прощает, пример Пип Иван. Восстанавливаем машину и планируем новые приключения 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 8, 2015 · Report post Блин, я тут с лебедкой на Оболони у себя не мог из песка час выехать... А вы в Карпаты на газике без лебедки 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 8, 2015 (edited) · Report post Блин, я тут с лебедкой на Оболони у себя не мог из песка час выехать... А вы в Карпаты на газике без лебедки как показала практика - главное вовремя травиться уже после выскакивания на вырубку из ручейка все буксовали, но как только стравились стали выезжать своим ходом. очень показательно было. газик правда позже старвили, метров через 600 - но тоже сужественно помогло. приключений хватило, жаль времени было мало. нам (ожидавшим починки Патруля) чуть с этим повезло - целый день на поляне с отличнейшим видом отдыхали. с новичками можно и надо ездить, но тщательнее готовиться и планировать (учитывать что не все могут быть готовы к "рубилову", но это вовсе не значит что это им не надо показывать или запрещать участвовать). все когда-то были новичками и начинали свой путь.. ну и: надо отделять спорт от физкультуры. ps Коля! видео как всегда супер! в следующий раз на точке встречи надо будет сразу разбивать лагерь и дальнейший маршрут "с нуля" планировать вместе должно получиться интересно немного фоток выложил http://www.drive2.ru/b/2135102/?key=oVwQAAAAAABHHd8g2YfSCAAA9O2uhZNUW2OgbHULjtBT3QiMCds Edited July 8, 2015 by Maksimus 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 9, 2015 · Report post Максимус, ти практично все написав вірно і правильно. Єдине з чим не згоджуюсь - це з тим, що с новичками можно и надо ездить, но тщательнее готовиться и планировать (учитывать что не все могут быть готовы к "рубилову", но это вовсе не значит что это им не надо показывать или запрещать участвовать). все когда-то были новичками и начинали свой путь..ну и: надо отделять спорт от физкультуры. Я свій перший виїзд в Карпати планував сам, розпитував людей, дізнавався і мучив і діставав всіх, хто може хоч щось підказати. Коли їхав, то геть не знав куди я їду. Юра може підтвердити мої слова - він зі мною з самого початку. Ми блукали, рубались, шукали входи і виходи, помилялись і іноді жостко - в результаті помилки ми робили крюк селами довжиною в 8(!) годин. І так кожного нашого виїзду. І це продовжується донині. Бо експедиційна їзда передбачає такі речі. І у відношенні цього є в мене пара думок по свіжих спогадах: - Ніхто нікому не забороняє зробити теж саме. Мене ніколи не брали старші пацани з собою, всі маршрути і дороги доводиться розкопувати самотужки. Максимум, що то можуть підказати щось. Тому і новачки повинні, якщо хочуть їздити Карпатами, то пробувати з легких маршрутів їхати самотужки. Вчитись орієнтуванню в горах, розумінню гір і розвивати інтуїцію на предмет пошуку правильної дороги і правильного виходу з ситуації. - Чомусь виходить, що як ведеш людину за руку (їдеш як провідник), то ти чимусь завжди винуватий - заблудились, задуже легкий маршрут, задуже жосткий, задуже довгий і т.д., і ще купа звинувачень. Вибачте, але грошей на цьому я не заробляю. Ні з кого не взяв ні копійки за ті поїздки, хоча є купа людей в Карпатах, які за серйозні гроші проведуть, організують і будуть панькатись. Я не хочу бути постійно винним, підтерати соплі і терпіти звинувачення. Воно мені треба? Людина повинна сама гартувати свій характер і гори цьому дуже сприяють. Але списати на організатора всю вину саме легше, а не визнати, що ам прийняв всі рішення і ніхто нікого за вуха не тягнув. Я тільки можу собі уявити, що б було якби ту рульову тягу порвав не Макс, а хтось із моїх земляків. То би був просто епічний фінал історії.... 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 9, 2015 · Report post Я з якимсь періодом часу спланую поіздку по " місцям проходження служби" турківський райн с.Лопушанка- початок Дністра.г.Магура- с.Лімна(3 переізди через річку) с .Мшанець Старосамбірського району..потім Мостиська..потім с.Грушів с.Немирів яворівського районів з заіздом на " Сірку" а..вертатись через що завгодно буду..)) Але там є де поіздити ( ближче до Ужокського перевалу).но то білш лайт поіздка..без напрягу.. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 9, 2015 · Report post Maksimus я в принципі собі так і планував що ми з вами здибаємось, попємо "чаю" і далі рушим з вами. Але ви по ходу захотіли рубілова і рушили туда звідки ми вже вертались )) то нам вже не інтересно було розвертатися. Ігор, сам чув як хтось з твоїх земляків сказав " веди нас так щоб нас там засосало" от і засосало )) та ще й з такими пригодами. То вони тільки в горах запанікували, впевнений що вже зараз кожен з них скаже що знову хоче в Карпати )) 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 9, 2015 · Report post Я з якимсь періодом часу спланую поіздку по " місцям проходження служби" турківський райн с.Лопушанка- початок Дністра.г.Магура- с.Лімна(3 переізди через річку) с .Мшанець Старосамбірського району..потім Мостиська..потім с.Грушів с.Немирів яворівського районів з заіздом на " Сірку" а..вертатись через що завгодно буду..)) Але там є де поіздити ( ближче до Ужокського перевалу).но то білш лайт поіздка..без напрягу.. якшо то буде дійсно лайт то я б міг скласти команію)яшо по датах получиться)якшо б взяли з собою) 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 10, 2015 · Report post і я з Вами на лайт-поіздку з задоволенням. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 10, 2015 · Report post Немного моих фоток, https://drive.google.com/folderview?id=0B_Nj49mp3YDwfnpwN3BiVHRQeEJrQ3ZzMjQ2VmJFdHBNVUlUanNNZERXclJuTS01S2tDTDQ&usp=sharing со второй части есть немного видео, за выхи думаю слеплю. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 10, 2015 · Report post Немного моих фоток, https://drive.google.com/folderview?id=0B_Nj49mp3YDwfnpwN3BiVHRQeEJrQ3ZzMjQ2VmJFdHBNVUlUanNNZERXclJuTS01S2tDTDQ&usp=sharing со второй части есть немного видео, за выхи думаю слеплю. Юра в каком размере мудричи поставил?Ну и как в сравнении с сильверами? 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 10, 2015 · Report post На рахунок Лайта))) чекайте!! Теща тримає- дай Бог іі здоровья ще..а те що поіду- факт! Не знаю коли.. Бог розполагає..а ми тільки предполагаєм)) Дністер там можна одним кроком переступити...а г.Магура 960 метрів над рівнем- напроти Бескиди польскі.. Але ,к дощик проходив то в Шишизі коврики вспливали в річці)) 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 10, 2015 · Report post Немного моих фоток, https://drive.google.com/folderview?id=0B_Nj49mp3YDwfnpwN3BiVHRQeEJrQ3ZzMjQ2VmJFdHBNVUlUanNNZERXclJuTS01S2tDTDQ&usp=sharing со второй части есть немного видео, за выхи думаю слеплю. Юра в каком размере мудричи поставил?Ну и как в сравнении с сильверами? км2 в 33 размере, по сравнению с сильверами это лысая шосейка, не едет нигде и никак, использую ее только для езды по асфальту и на лайтовые покатушки. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 11, 2015 · Report post Ну як там пройшла рятувальна операція по визволенню газіка з карпатського полону? 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 12, 2015 · Report post Якщо в двох словах, то півтори сутки без сну і відпочинку і газік доставлено додому. Фото і відео не робили, бо було ніколи і нікому. Тепер трошки деталей. Виїхали з Тернополя в 1 ночі в четвер. Першим признаком пригод була перегорівша лампочка в передній фарі. Поки вночі знайшли лампочку, поки замінили пройшла година. Шоб поміняти лампочку справа прийщлось знімати решітку і саму фару, бо шноркель мішав. Далі поїхали без пригод. В Монастириську попали в дощ. А речі в мене всі були в кузові і нічим не закриті. Як виявилось, в нас в машині якщо їхати зі швидкістю не меньше 60-80км/г, то навіть в зливу речі залишаться сухі. Далі на підїзді до Надвірної почало щось стукати спереду справа. Подумав на шарову, добре шо запасна була з собою. Так і їхав аж до Бистриці. Перед підйомом на перевал Легіонів вирішив провірити. Краще б не лазив - лопнув шток амортизатора Айронмен. Стойку вигнуло дугою і від того щоб розлетітись її тримав лише верхній ричаг. Я приунив...Хлопці зі мною взагалі не знали що казати...Але я вирішив помаленько їхати. Піднялись на Легіони без проблем. Пофоткались біля хреста. Спуск був цікавим - від злив, що були в середу і четвер там все розкисло. Їхали весело і задорно. В калабані сів на пеньок пузом, лебідкою здьорнувся. В 10 ранку ми були вже біля альтанок на виїзді з перевалу. Поїли трошки і поковиляли направо - в сторону Пекла і Сивулі. Їхали дуже помаленько - боялись за стойку. Доїхали за годину до виїзду на цю дорогу. Висадив людей і з тапкою в пол виїхав в сідловину, там де знак на дереві "направо Таупіширка, наліво Пекло". Повернув направо, проїхав з тапкою в пол до місця де дорога заходить в ліс. Там став - далі не проїдеш так легко, бо все розкисло. Рішили йти до газіка подивитись де він і чи ще є на місці. Йшли довго, насилу дойшли. Стояв на місці. Попробували завести - не получилось, акум не робочий. Повернулись назад, взяли з машини новий акум і каністру 20л бензину, пішли знову до газіка. Поставили акум, почали заливати бензину і яке здивування - в бак влізло аж 12л!!! Бак був повним! А газіка то покинули в горах бо думали що бензи лишилось 3л!!! Короче, завели і він своїм ходом виїхав на полонину, туди де окопи і бліндажі. Звідти вже без проблем спустився до Ельки. Ну як без проблем - газік є газік. Один тримає передачу, один роздатку, і ще руля крутить і це все по розмокшій глині. А далі поволі поїхали додому. В Татарові стояла лафета. От туди і поїхали. Правда через Легіони як я планував навіть не сунулись, бо цілу ніч би там тягнулись. А саме більше я переживав, що Елька встане там колом і вже прийдеться до неї викликати рятівників. Тому поїхали на Усть-Чорну, звідти на Рахів, звідти на Татарів. На Яблуницькому перевалі нас застав дощ, злива і вітер. Пацани в газіку геройськи їхали - один крутив баранку, другий двома тряпками тер вікна - зсередини від запотівання, ззовні від дощу. Щіток то в нього не було! І фари не робили. Але пацани зремонтували - включили їх напряму, на акум. Правда включили дальнє. І кожна зустрічна машина собі також врубала дальнє А як фура йому влупила своєю люстрою, то він мало з дороги не злетів Отак добрались до Татарова, зачіпили лафет і поїхали на заправку. Там, поки грузили газіка і пили по 100грам за визволення полоненого, я поспав трохи і ми поїхали в Тернопіль. Все ускладнювалось тим, що в мене не було прав на лафету (категорія Е) і не було резетки фаркопа, тому лафета їхала без світла Але попри то, успішно ми добрались до Терн. області, де і почались реальні проблеми. Підйом до Монастириська, потім за Монистириськом і до кільця по Бучацькій обїздній - просто ппц. Пічка валить на повну, мотор гріється страшно. Перша передача і я їду як гружений камаз! А що ж хотіти - на 35 сільверах і ще з причепом в 3 тонни! За кільцем став, подзвонив хазяїну газіка щоб їхав на зустріч і забирав в мене той чермет. Отака історія про спасіння газіка. А висновок один - люди, не кидайте свої машини в горах! Намагайтесь їх витягнути зразу! І не приймайте поспішних рішень! А ще самий головний висновок - не беріть газіки і уазіки в гори! То не машини, то душогубки! При чому для всієї компанії а тільки для екіпажу... 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 12, 2015 · Report post Да, приключений и впечатлений у вас куча... А правую лампочку проще заменять, открутив корпус фильтра, делов на 10минут. И какие сейчас стойки на передок достойные? 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 12, 2015 · Report post Всім привіт! Дякую за компанію та підтримку в складних ситуаціях. Все то є частина пригод і екстриму. А тепер трохи позитиву: https://drive.google.com/folder/d/0BzrK7M4nxb87fkpUbnhSc1VTRGh4cWxxa0J1Y2VZWmZ3M2I4NTQ5aGVxVEVUNzV4YWUxRFU/edit 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 12, 2015 · Report post Да, Ігорку, тепер я розумію, чому в тебе зараз емоції через край фонтанами фігачуть . Ну що тут скажеш? Афроіт є афроіт і, як би поїздка не склалась, вмїзджаючи ти сам себе вже зі старту пидписав на позитив від любих сітуацій. Так що радій і відпочивай. Ти ще молодий і повний сили та енеергії. Я б вже, мабуть , кинув в лісі пацанів з тим газиком 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 13, 2015 · Report post Первая часть видео 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 13, 2015 · Report post http://www.ex.ua/613258488832 Ссилка на наші фото. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 13, 2015 · Report post http://www.ex.ua/613258488832 Ссилка на наші фото. Я точно знаю, что есть один человек - звать его Игорь, которого я ненавижу за то, что он выкладывает какие-то фейковые фото Карпат, а на самом деле все оно совсем по-другому. Я был в Карпатах, нету там ничего такого ) 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 14, 2015 (edited) · Report post Перший досвід із відеоредактором... Edited July 14, 2015 by Retriever 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 16, 2015 · Report post Гарно ви катнулись, тільки без лебідок не варто брати в такі місця (всюдиїдучихбезлебідки джиперів) . Їзда перетворюється в мороку. Інше діло, як в когось зламалась лебідка під час поїздки, ну то вже таке, треба виручати, в біді самого не залишиш. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 16, 2015 (edited) · Report post Я точно знаю, что есть один человек - звать его Игорь, которого я ненавижу за то, что он выкладывает какие-то фейковые фото Карпат, а на самом деле все оно совсем по-другому. Игорь, я надеюсь ты понял, что это шутка А как бы намек, что нужно будет еще съездить в более благоприятное время года. Edited July 16, 2015 by sergo_p 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 16, 2015 · Report post Я точно знаю, что есть один человек - звать его Игорь, которого я ненавижу за то, что он выкладывает какие-то фейковые фото Карпат, а на самом деле все оно совсем по-другому. Игорь, я надеюсь ты понял, что это шутка А как бы намек, что нужно будет еще съездить в более благоприятное время года. Та ясен пень що поняв я шутку Якби не моя Ілона, то за тими тросами, лебідками, коліями і підйомами сам би не бачив толком тих Карпат А вона, пока ми рубимся цілий день на 200 метрах дороги, ходить в розвідку, дивиться що впереді і фотографує дійсно красиві фотографії А ми за той час пробуємо Карпати на "смак"...і що б я без неї робив ?! 0 Share this post Link to post Share on other sites