Posted July 14, 2015 · Report post Щось після останніх подій я приунив...Лопнув шток аморта, заболталась ступіца, пильніки міняв на шрусах, рейці, шарові міняв...і це тільки за останніх два місяці...І знову все по кругу. Виникла в мене думка поміняти машину на якусь іншу, з переднім мостом, хорошим мотором і універсальністю ельки. Вже дивлюсь на авто ріа на патроли, 80тки, 70тки і кубіки...Але ж сцуко все старе і пошарпане. Ну та ладно з тим, але ж те старе коштує як моя елька 2008 року... А ще один фактор для вибору авто - наявність тюнінгу. Бо задрало що на ельку все треба або колхозити, або видумувати самому, шукати по розборках і тд. На патрол вроді так само мало толкового тюнінгу і коштує то страшних грошей...на ТЛК80 вроді всього найбільше зі штатів і з австралії і звідки завгодно. Вот на кубік не знаю шо там є і скільки воно коштує. Зате патрол буває 3-дверним, а в кубіка салон як в трактора... Короче, маюсь.... Може хтось мене відговорить або навпаки підтримає, або щось порадить... Варіанти типу не їздити в бездор і тд не приймаються, як і варіанти завести дві машини, бо зараз не той час для такої розкоші... 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 14, 2015 · Report post Ігор, брати пузотерку + неростаможену 70ку для поіздок як варіант, буде якраз по ціні ельки, хоча ціни зараз капец, вчора один дзвонив, казав шо 9 більше не дасть, я й далі не слухав, кинув трубку 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 14, 2015 · Report post однозначно совсем неудачное время для "поменять"... 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 14, 2015 · Report post невзначай продам свого лексуса))) рх350. американець. стан - перевіряй на любому сто ) 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 14, 2015 · Report post Будешь на патруле, я твои раздатки холодильники канистры возить не буду =) разве что на галстуке тянуть придется меня неделю) 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 14, 2015 · Report post Ігор, брати пузотерку + неростаможену 70ку для поіздок як варіант, буде якраз по ціні ельки, хоча ціни зараз капец, вчора один дзвонив, казав шо 9 більше не дасть, я й далі не слухав, кинув трубку Бодя, це суперечить моїй філософії. Мені має бути машина на всі випадки життя - і на роботу і в експедицію. Якби були лишні гроші, то пузотер най би собі був, але 70 нерозтаможена - вона невиїздна. Як я нею поїду в Карпати? Або в дальню експедицію? однозначно совсем неудачное время для "поменять"... Буду пробувати варіант саме обміну. ане продати-купити, якщо мені ця хандра не пройде... невзначай продам свого лексуса))) рх350. американець. стан - перевіряй на любому сто ) А він 37-38" резину покрутить? Будешь на патруле, я твои раздатки холодильники канистры возить не буду =) разве что на галстуке тянуть придется меня неделю) В нас буде симбіоз - я тебе тягну а ти мої роздатки везеш 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 14, 2015 · Report post Тоді варіантів не багато, 2-3 максимум , я для себе таку "середину" знайшов, і це буде 73 тойота, і буду потихенько йти, хоча життя покаже 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 14, 2015 · Report post Запчастини і тюнінг на кубіка ой які не дешеві (( але машина класна. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 14, 2015 · Report post Якщо 38 то форд ф 250 (350)) 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 14, 2015 · Report post Запчастини і тюнінг на кубіка ой які не дешеві (( але машина класна. Та я порився в неті і побачив, що кубік то дуже мажорна машина... якщо за 91 рік випуску легко просять 20кілобаксів, то вибачте пробачте...а воно деревяне як жигуль, ніц там нема в ньому, навіть тахометра... Якщо 38 то форд ф 250 (350)) При всій моїй любові до фулсайзів і американців, це нажаль не моє, бо в лісі він не їздок, в горах також (габарити і база), а по місту і трасі мені 38 не треба Скріше вже чірок або вранглєр...там тюніху завалісь і за розумні гроші... 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 14, 2015 (edited) · Report post Когда у меня появилась Элька, так все мысли о покупке чего-то покруче пропали, а раньше засматривался на ФДжей, Элька меня очень устраивает. Игорь, ты оригинальные з/ч ставил, что так мало прошли? Так Эльку можно доработать, мост передниц неразрезной прикалхозить как у Юры Урри. Моё мнение, зачем менять на ржавое старьё, живую машину, нужно дорабатывать под свои нужды свою! Edited July 14, 2015 by ARAVI 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 14, 2015 · Report post Ех, Араві, я колись раніше теж так думав. Міст вчепити, ще щось вчепити, переробити і тд...Тільки питання навіщо? Що вийде в результаті? Ти навіть не уявляєш об"єм робіт для вкатування моста. Я це можу зробити і чітко уявляю що буде на виході, тому і схиляюсь до покупки зразу мостової машини. А щоб поняти хід моїх думок, то зганяй хоч разок на пару днів в Карпати, покатайся там і потім поговоримо. Маршрут я тобі скину 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 14, 2015 · Report post К карпатам пока неготова Элька, нужно избавиться от подвестного и побольше зад задрать. Тогда Игорёха нужно копить бабулеты на живую тачку. А Ленд Роверы рассматриваешь? 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 14, 2015 (edited) · Report post Нате вам , до пенсії назбираю і роки на 3-4 в експедицію, будькуди, куди очі будуть бачити, мрії..., єдине шо не ресорну а на пружинах Edited July 14, 2015 by badan 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 14, 2015 · Report post Щоб тільки мир був.. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 14, 2015 · Report post Навіть я зі своєю довгою базою нормально собі іздив в карпатський кордон. Коротиш буде в габаритах як той же патрол.) 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2015 (edited) · Report post Навіть я зі своєю довгою базою нормально собі іздив в карпатський кордон.)Ага видели мы, как тебя там несколько элек в одной упряжке тягали. Как бурлаки на Волге...Игорь! Под твои параметры (небольшая, недорогая проходимая, более-менее не ломучая, с нерарезным мостом, и т.д.) подходит только одна машина - Сузуки Джимник или Самурай. Особенно Самурай. На него ништяков в америкосии больше, чем Форды... Edited July 15, 2015 by Столяр 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2015 · Report post Или Виллисы всякие с уазо газонами.. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2015 · Report post Навіть я зі своєю довгою базою нормально собі іздив в карпатський кордон. Коротиш буде в габаритах як той же патрол.) А можна детальніше? Це вже цікавіше. Тільки мене цікавить суто мостовий варіант. Я так розумію, що то або Рам або Форд старших серій? А є вони з нормальною дворядною кабіною? К карпатам пока неготова Элька, нужно избавиться от подвестного и побольше зад задрать. Тогда Игорёха нужно копить бабулеты на живую тачку. А Ленд Роверы рассматриваешь? А звідки ти знаєш, що вона не готова? Да, да, задирай її повище, а потім в Карпатах будеш боятись кожного косогора, як я ЛендРовери навіть не думаю, бо то ще той геморой. Краще вже елька... А нова тачка чи не нова - то питання двояке. Нова звісно добре, але в мене наприклад знайомий взяв собі У60 патруля, розібрав, перетрусив, обробив, відреставрував і получив стан нового. І при тому ресурс і якість як в той час. Ще один кожного року так ТЛК70 купує, реставрує з голої рами, строїть і продає. Вчора якраз наткнувя на його машину , правда вона вже в Чернівцях продається - просто лялька. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2015 · Report post Навіть я зі своєю довгою базою нормально собі іздив в карпатський кордон.) Ага видели мы, как тебя там несколько элек в одной упряжке тягали. Как бурлаки на Волге...Игорь! Под твои параметры (небольшая, недорогая проходимая, более-менее не ломучая, с нерарезным мостом, и т.д.) подходит только одна машина - Сузуки Джимник или Самурай. Особенно Самурай. На него ништяков в америкосии больше, чем Форды... Конешно, самі себе тягали лебідочками а потім в багнюку й мене заманили)) А чого ж ти не згадуєш як з русла річки віїжджали?) Фордяка пройшов багнюку а інші вже за нього лебедилися)) Як мій геть не пристосований до багна форд іздив Карпатський Кордон можна побачити тут: і далі по плейлисту. С мостами йдуть всі старші за 150го. я б починав з 250. з 6.4 дизелем. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2015 · Report post Ага видели мы, как тебя там несколько элек в одной упряжке тягали. Как бурлаки на Волге...Игорь! Под твои параметры (небольшая, недорогая проходимая, более-менее не ломучая, с нерарезным мостом, и т.д.) подходит только одна машина - Сузуки Джимник или Самурай. Особенно Самурай. На него ништяков в америкосии больше, чем Форды... если жимника готовить в тр1 ~30колеса. Движок полюбому менять? 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2015 · Report post Люди и на 1,3л ездят в ТР1... Лучше конечно 1,6, они в такой вариации тоже есть. Самое интересное: на 1,6 расход меньше, чем на 1,3, а мощи больше... 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2015 · Report post Ага видели мы, как тебя там несколько элек в одной упряжке тягали. Как бурлаки на Волге...Игорь! Под твои параметры (небольшая, недорогая проходимая, более-менее не ломучая, с нерарезным мостом, и т.д.) подходит только одна машина - Сузуки Джимник или Самурай. Особенно Самурай. На него ништяков в америкосии больше, чем Форды... если жимника готовить в тр1 ~30колеса. Движок полюбому менять? TP1 33колеса, реально впихнуть их в самурай, и как их двиг крутить будет, есть у кого инфа? 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 15, 2015 · Report post Ага видели мы, как тебя там несколько элек в одной упряжке тягали. Как бурлаки на Волге...Игорь! Под твои параметры (небольшая, недорогая проходимая, более-менее не ломучая, с нерарезным мостом, и т.д.) подходит только одна машина - Сузуки Джимник или Самурай. Особенно Самурай. На него ништяков в америкосии больше, чем Форды... если жимника готовить в тр1 ~30колеса. Движок полюбому менять? TP1 33колеса, реально впихнуть их в самурай, и как их двиг крутить будет, есть у кого инфа? по пачке полуосей в багажник. Все чемпионатные джимники на 31, те кто доезжает до конца гонки. Игорек, не торопись с выводами, все что ты написал - Лопнув шток аморта, заболталась ступіца, пильніки міняв на шрусах, рейці, шарові міняв... - по деньгам гораздо меньше чем ты просто поменяешься машинами. Даже в другой эльке твоего же года надо все перебрать-перетрусить чтобы быть спокойным и смело кататься, не боясь что что-то отвалится. Да, есть периоды, когда затраты чаще обычного, но мне альтернатива за похожие деньги не рисуется ваще. Ремонтируй и катайся в свое удовольствие. 0 Share this post Link to post Share on other sites