Posted May 25, 2015 · Report post Если у вас есть подвесной на кардане, то высоко неподнимешь! 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 25, 2015 · Report post Та нема там ніяких серьг по 20см. Є тільки по 16см - прості, тоньші і підсилені, товстіші. Якщо ставити аморти газель то і серьги також газель, бо інакше аморти довго не проживуть. А ресори трохи вищі за стокові - це поняття відносне. Тормозних шлангів хватить - аморт буде працювати як обмежувач ходу підвіски вниз і не дасть мосту відірвати шлланга. Комплект для покупки такий - серьги газель, підсилені, болти кріплень 4шт, треба купувати на 2см довші, ніж від газельки, гайки. Шайб требі штук 20 для вирівнювання паралельності серьг. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 25, 2015 · Report post я Вельмишановному TPYTEHb написав щоб подзвонив мені-розкажу про "підводні каміння" з тими серьгами.. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 25, 2015 · Report post А мені також цікаво про камені. Отставіть секретничати. Як щось знаєш, то розказуй вже на загал. Тим більше, що я вже три роки на них. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 25, 2015 · Report post А мені також цікаво про камені. Отставіть секретничати. Як щось знаєш, то розказуй вже на загал. Тим більше, що я вже три роки на них. я довго мудохався..пока не повторив нашу серьгу (тільки довшу)..болти відкручувались постійно....багато чого було.. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 25, 2015 · Report post А який смисл було то робити? Шайбами вирівняв газелевські серьги, щоб паралельно були, тай все. В мене як стояли газелевські болти, то один раз болт відкрутився і мало не загубився - вони дуже впритик стають. Я потім поставив на 2см довші, з мілкою різьбою, дав під гайку гровер і гайку взяв самоконтрящу. Все. Рік катаю, регулярно пробую підтягнути - навіть на міліметр не затягується. Значить і не відкручується. Не треба собі придумувати геморой на рівному місці 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 3, 2015 · Report post так вот,рішив ліфтувати)проставки на перед точать 25мм, на зад беру сєрьги стандартні 16 см, (по болтах є такі : 16х160(крок 1.5) і 16х150(стандарт крок)) 4 самоконтрящі гайки, ну і так 20 шайб. питання таке, які болти брати? стане 20 шайб чи не? може пошукати сєрьги по 20см? і шо там по втулках? 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2015 · Report post Проставки на перед добре, але їх хватить до установки бампера і лебідки. Потім все одно міняти аморти і пружини. Але проставки все одно брати варто - вони ще пригодяться в подальшому По задку - не буває 20см серьг. Хіба робити самому. Та і 16см хватає з головою. Ззаду і без жодних ліфтів влізає 35 колесо. Но нащо просто так задирати задницю "аби було"? Все одно потім ще пружини тре буде доставляти - воно ще підніме. Ліфт задка обмежується тормозними шлангами. Болти 16х160 - закороткі. Це (по пам*яті) болти від газельки. Шукай 16х180 з мілкою або середньою різьбою 1,0 або 1,25. Груба різьба тут протипоказана. 20 шайб має хватити. Ще одне - є такі шайби спеціальні. У формі півсфери чи конуса. Ну коротше не плоскі, а ввігнуті і великого діаметра. Можна їх пошукати і поставити зразу за втулками - буде менше їх гризти (те, про що говорив Рост). Хоча в мене і на звичайних шайбах нічого не гризе. ЗА весь цей час не міняв жодної втулки в ресорах від зносу. Одну тільки міняв, бо загубив - болт газелівський розкрутився і серьга злетіла. Тому і кажу щукати довші болти. Ще одне - довгі серьги зменшують стійкість машини в поворотах і на бокових кренах. Будь обережним. І не шукай надто довгих. 16см хватає з головою. І пам*ятай - прохідність і кліренс росте тільки за рахунок установки більших коліс. І підвіску ліфтують і бодік роблять тільки заради більших коліс. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2015 · Report post Мужики а слышали такое как прокатка рессор. И такой вопрос: сколько они могут выходить? Или это пустая трата денег? 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2015 · Report post Эсть такое. Бухтование называется. Раньше часто такое далали - дифицит был. Любой ремзавод такое умеет. Хватает хз на сколько - зависит от мастера, что делал и от твоей манеры езды...Да и стоить должно не дорого...только зачем это делать? Воткнул пружины поверх ресор и забил на рессоры 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2015 · Report post Я делал в прошлом году, (на ГАЗЕЛЬевской станции), при замене "анти-скрипов" и сайлентблоком, заодно прокатал свои ОМЕ и еще удалил один лист, форму держат, полет нормальный. С Уважением. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2015 · Report post /profile/4431-dutka/?do=hovercard" data-mentionid="4431" rel="external">@Dutka, а точно болти треба довші чим 160?бо багато хто писав шо болти 150 і дальше)))вот завтра буду купляти)уточняю) і як змінюється поведінка машини після установки пружин? 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2015 · Report post Ну ти подивись на самоконтрящу гайку 16мм внутрішнього діаметру - вона сама має десь 1,5 - 2см довжини. А треба щоб вона накрутилась і ще хоч 1см болта щоб стирчав От і виходить, що 180мм в самий раз. Я просто точно не пам*ятаю чисел. Пам*ятаю, що як мені розкрутився газелівський болт, то взяв його і поїхав в магазин і купив на 2см довші. А газелівські вроді 16см довжини. Ну та будеш на базарі тай поміряй, все одно будеш там ходити, шукати...Хіба як дуже треба, то таки піду до машини і поміряю свої болти... А по пружинах є ціла тема. Пошукай. В двох словах - буде набагато краще, ніж без них. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2015 · Report post ану будь такий добрий і заміряй)бо я в магазинах блін ледве найшов ті болти)один болт приблизно по 100 грн)не хочеться купити шось не то,а потім шоб валялись) 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2015 (edited) · Report post Поміряв у себе. Довжина сєрьги у мене 170мм. Болтів повністю хватає 160мм. У мене ще й по дві гайки законтргаєні і міліметрів 5 різьби торчить. НА ОДНУ сторону треба 9 великих шайб, два болта з граверами і 4 гайки щоб не відкручувалось нічого. Edited June 4, 2015 by zima 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2015 · Report post Эсть такое. Бухтование называется. Раньше часто такое далали - дифицит был. Любой ремзавод такое умеет. Хватает хз на сколько - зависит от мастера, что делал и от твоей манеры езды...Да и стоить должно не дорого...только зачем это делать? Воткнул пружины поверх ресор и забил на рессоры Потому что на левую сторону уже аж машина лежит, если вкинуть где то 300 кг в будку. То такое чувство что по асфальту сракой едит( 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 4, 2015 · Report post Завтра если перед работой успею то сфоткаю свои пружины. Цена вопроса приблизительно 600грн. и лифта + приблизительно 5см. От ступицы до арки слева 60.5 см, справа 62 см. Рессоры родные и загрузки были вплоть до рамы на отбойниках. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 5, 2015 · Report post поставив сьодні сєрьги від газлі і масляні амортизатори хола)ну ше поки нічо сказати не можу,вище стало десь на 3 см)зато перед з проставками 25мм піднявся десь на 8 см))) і при установці того всього добра замітив шо пружини між ресори і раму вже врядлі підуть, так як тормозні шланги ну ппц були натягнуті,ал чуть відігнули кріплення і норм.врядлі поліз туда ше шось,хіба шланги міняти При цій всій установці замітив шо тріснула підкорінна ресора(шо можете порадити?хтось може продає? 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 6, 2015 · Report post Без подкоренного листа. От ступицы до арки помоему 63 и 61см справа-слева. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 6, 2015 · Report post Без подкоренного листа. От ступицы до арки помоему 63 и 61см справа-слева. Просто забрати підкорянний і поставити пружини?) 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 6, 2015 (edited) · Report post Я зробив так, але з грузовим на рідних серьгах. Моя думка на газелєвських серьгах попку буде переставляти сильніше, а якщо не хвататиме ліфту то як на мене три см брусок між мостом і рессорою і стрємянки трохи довші, у нас на Будіндустріі роблять на заказ по 80 грн любі, газелісти знайомі туди звертаються кажуть кращі ніж на базарі Edited June 6, 2015 by Красный Дракон 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 6, 2015 · Report post Без заміни серьг будуть швидко дохнути газелівські аморти! Це обов"язкова умова. А пружини поставиш як просяде трохи підвіска. Викидати можна третій або четвертий листи. Корінний, підкорінний і грузовий повинні залишатись. Шукай де купити підкорінний- не жартуй з цим, це безпека! Дракон, а що за пружини такі? І чашки? Дуже похожі на ті, що Чак з СПб робив... 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 6, 2015 (edited) · Report post Мене дратувало "кламц-кламц" при провалі колеса- зняв ті пружини..І підвісний- пішла вібрація ..чого не можна на Ізі запхати кардан без підвісного? Edited June 6, 2015 by Rost 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 6, 2015 · Report post А можна взагалі експлуатувати маширку з лопнувшою підкоренною ресорою?) 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 6, 2015 (edited) · Report post Без заміни серьг будуть швидко дохнути газелівські аморти! Це обов"язкова умова. А пружини поставиш як просяде трохи підвіска. Викидати можна третій або четвертий листи. Корінний, підкорінний і грузовий повинні залишатись. Шукай де купити підкорінний- не жартуй з цим, це безпека! Дракон, а що за пружини такі? І чашки? Дуже похожі на ті, що Чак з СПб робив... Вместо длинных серьг, как по мне , кирпичи 3см между мостом и рессорой, а пружины от десятки именно минус сорок для занижения клиренса и чашки оттуда-же. пружины не резанные.Мене дратувало "кламц-кламц" при провалі колеса- зняв ті пружини..І підвісний- пішла вібрація ..чого не можна на Ізі запхати кардан без підвісного?У меня на изи кардан без подвесного. Ставиш автомат и ставиш один кардан.А что там кламц-кламц то? Я шоб пуружину всунуть скажем так, рессору домкратом выгибал, как же она будет клацать если она все время под нагрузкой. Или колесо быстрее падает в яму чем пружина поспрямляется? Верхняя чашка не двигается, нижняя тем более. Edited June 6, 2015 by Красный Дракон 0 Share this post Link to post Share on other sites