Svin

Лифт Задней Подвески , Аморты И Серьги От Газели

555 posts in this topic

Если у вас есть подвесной на кардане, то высоко неподнимешь!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Та нема там ніяких серьг по 20см. Є тільки по 16см - прості, тоньші і підсилені, товстіші. Якщо ставити аморти газель то і серьги також газель, бо інакше аморти довго не проживуть. А ресори трохи вищі за стокові - це поняття відносне. Тормозних шлангів хватить - аморт буде працювати як обмежувач ходу підвіски вниз і не дасть мосту відірвати шлланга.

 

Комплект для покупки такий - серьги газель, підсилені, болти кріплень 4шт, треба купувати на 2см довші, ніж від газельки, гайки. Шайб требі штук 20 для вирівнювання паралельності серьг.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

я Вельмишановному 

TPYTEHb написав щоб подзвонив мені-розкажу про "підводні каміння" з тими серьгами..
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

А мені також цікаво про камені. Отставіть секретничати. Як щось знаєш, то розказуй вже на загал. Тим більше, що я вже три роки на них.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

А мені також цікаво про камені. Отставіть секретничати. Як щось знаєш, то розказуй вже на загал. Тим більше, що я вже три роки на них.

я довго мудохався..пока не повторив нашу серьгу (тільки довшу)..болти відкручувались постійно....багато чого було..

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

А який смисл було то робити? Шайбами вирівняв газелевські серьги, щоб паралельно були, тай все. В мене як стояли газелевські болти, то один раз болт відкрутився і мало не загубився - вони дуже впритик стають. Я потім поставив на 2см довші, з мілкою різьбою, дав під гайку гровер і гайку взяв самоконтрящу. Все. Рік катаю, регулярно пробую підтягнути - навіть на міліметр не затягується. Значить і не відкручується.

Не треба собі придумувати геморой на рівному місці :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

так вот,рішив ліфтувати)проставки на перед точать 25мм, на зад беру сєрьги стандартні 16 см, (по болтах є такі : 16х160(крок 1.5) і 16х150(стандарт крок)) 4 самоконтрящі гайки, ну і так 20 шайб.

питання таке, які болти брати? стане 20 шайб чи не? може пошукати сєрьги по 20см?

і шо там по втулках?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проставки на перед добре, але їх хватить до установки бампера і лебідки. Потім все одно міняти аморти і пружини. Але проставки все одно брати варто - вони ще пригодяться в подальшому :)

По задку - не буває 20см серьг. Хіба робити самому. Та і 16см хватає з головою. Ззаду і без жодних ліфтів влізає 35 колесо. Но нащо просто так задирати задницю "аби було"? Все одно потім ще пружини тре буде доставляти - воно ще підніме. Ліфт задка обмежується тормозними шлангами.

Болти 16х160 - закороткі. Це (по пам*яті) болти від газельки. Шукай 16х180 з мілкою або середньою різьбою 1,0 або 1,25. Груба різьба тут протипоказана.

20 шайб має хватити. Ще одне - є такі шайби спеціальні. У формі півсфери чи конуса. Ну коротше не плоскі, а ввігнуті і великого діаметра. Можна їх пошукати і поставити зразу за втулками - буде менше їх гризти (те, про що говорив Рост). Хоча в мене і на звичайних шайбах нічого не гризе. ЗА весь цей час не міняв жодної втулки в ресорах від зносу. Одну тільки міняв, бо загубив - болт газелівський розкрутився і серьга злетіла. Тому і кажу щукати довші болти.

Ще одне - довгі серьги зменшують стійкість машини в поворотах і на бокових кренах. Будь обережним. І не шукай надто довгих. 16см хватає з головою. І пам*ятай - прохідність і кліренс росте тільки за рахунок установки більших коліс. І підвіску ліфтують і бодік роблять тільки заради більших коліс.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мужики а слышали такое как прокатка рессор.

И такой вопрос: сколько они могут выходить?

Или это пустая трата денег?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Эсть такое. Бухтование называется. Раньше часто такое далали - дифицит был. Любой ремзавод такое умеет. Хватает хз на сколько - зависит от мастера, что делал и от твоей манеры езды...Да и стоить должно не дорого...только зачем это делать? Воткнул пружины поверх ресор и забил на рессоры :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Я делал в прошлом году, (на ГАЗЕЛЬевской станции), при замене "анти-скрипов" и сайлентблоком, заодно прокатал свои ОМЕ и еще удалил один лист, форму держат, полет нормальный.

С Уважением.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

/profile/4431-dutka/?do=hovercard" data-mentionid="4431" rel="external">@Dutka,

а точно болти треба довші чим 160?бо багато хто писав шо болти 150 і дальше)))вот завтра буду купляти)уточняю)

і як змінюється поведінка машини після установки пружин? 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ну ти подивись на самоконтрящу гайку 16мм внутрішнього діаметру - вона сама має десь 1,5 - 2см довжини. А треба щоб вона накрутилась і ще хоч 1см болта щоб стирчав :) От і виходить, що 180мм в самий раз. Я просто точно не пам*ятаю чисел. Пам*ятаю, що як мені розкрутився газелівський болт, то взяв його і поїхав в магазин і купив на 2см довші. А газелівські вроді 16см довжини. Ну та будеш на базарі тай поміряй, все одно будеш там ходити, шукати...Хіба як дуже треба, то таки піду до машини і поміряю свої болти...


А по пружинах є ціла тема. Пошукай. В двох словах - буде набагато краще, ніж без них.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ану будь такий добрий і заміряй)бо я в магазинах блін ледве найшов ті болти)один болт приблизно по 100 грн)не хочеться купити шось не то,а потім шоб валялись)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Поміряв у себе. Довжина сєрьги у мене 170мм. Болтів повністю хватає 160мм. У мене ще й по дві гайки законтргаєні і міліметрів 5 різьби торчить. НА ОДНУ  сторону треба 9 великих шайб, два болта з граверами і 4 гайки щоб не відкручувалось нічого.

Edited by zima
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Эсть такое. Бухтование называется. Раньше часто такое далали - дифицит был. Любой ремзавод такое умеет. Хватает хз на сколько - зависит от мастера, что делал и от твоей манеры езды...Да и стоить должно не дорого...только зачем это делать? Воткнул пружины поверх ресор и забил на рессоры :)

Потому что на левую сторону уже аж машина лежит, если вкинуть где то 300 кг в будку. То такое чувство что по асфальту сракой едит(

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Завтра если перед работой успею то сфоткаю свои пружины. Цена вопроса приблизительно 600грн. и лифта + приблизительно 5см. От ступицы до арки слева 60.5 см, справа 62 см. Рессоры родные и загрузки были вплоть до рамы на отбойниках.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

поставив сьодні сєрьги від газлі і масляні амортизатори хола)ну ше поки нічо сказати не можу,вище стало десь на 3 см)зато перед з проставками 25мм піднявся десь на 8 см)))

і при установці того всього добра замітив шо пружини між ресори і раму вже врядлі підуть, так як тормозні шланги ну ппц були натягнуті,ал чуть відігнули кріплення і норм.врядлі поліз туда ше шось,хіба шланги міняти

При цій всій установці замітив шо тріснула підкорінна ресора(шо можете порадити?хтось може продає?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Без подкоренного листа. От ступицы до арки помоему 63 и 61см справа-слева.

post-6841-0-90146800-1433594441_thumb.jp

post-6841-0-32995600-1433594457_thumb.jp

post-6841-0-21682500-1433594470_thumb.jp

post-6841-0-90146800-1433594441_thumb.jp

post-6841-0-32995600-1433594457_thumb.jp

post-6841-0-21682500-1433594470_thumb.jp

post-6841-0-90146800-1433594441_thumb.jp

post-6841-0-32995600-1433594457_thumb.jp

post-6841-0-21682500-1433594470_thumb.jp

post-6841-0-90146800-1433594441_thumb.jpg

post-6841-0-32995600-1433594457_thumb.jpg

post-6841-0-21682500-1433594470_thumb.jpg

post-6841-0-90146800-1433594441_thumb.jpg

post-6841-0-32995600-1433594457_thumb.jpg

post-6841-0-21682500-1433594470_thumb.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Без подкоренного листа. От ступицы до арки помоему 63 и 61см справа-слева.

Просто забрати підкорянний і поставити пружини?)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Я зробив так, але з грузовим на рідних серьгах. Моя думка на газелєвських серьгах попку буде переставляти сильніше, а якщо не хвататиме ліфту то як на мене три см брусок між мостом і рессорою і стрємянки трохи довші, у нас на Будіндустріі роблять на заказ по 80 грн любі, газелісти знайомі туди звертаються кажуть кращі ніж на базарі

Edited by Красный Дракон
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Без заміни серьг будуть швидко дохнути газелівські аморти! Це обов"язкова умова.

А пружини поставиш як просяде трохи підвіска.

Викидати можна третій або четвертий листи. Корінний, підкорінний і грузовий повинні залишатись. Шукай де купити підкорінний- не жартуй з цим, це безпека!

 

Дракон, а що за пружини такі? І чашки? Дуже похожі на ті, що Чак з СПб робив...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мене дратувало "кламц-кламц" при провалі колеса- зняв ті пружини..І підвісний- пішла вібрація ..чого не можна на Ізі запхати кардан без підвісного?

Edited by Rost
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

А можна взагалі експлуатувати маширку з лопнувшою підкоренною ресорою?)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Без заміни серьг будуть швидко дохнути газелівські аморти! Це обов"язкова умова.

А пружини поставиш як просяде трохи підвіска.

Викидати можна третій або четвертий листи. Корінний, підкорінний і грузовий повинні залишатись. Шукай де купити підкорінний- не жартуй з цим, це безпека!

Дракон, а що за пружини такі? І чашки? Дуже похожі на ті, що Чак з СПб робив...

Вместо длинных серьг, как по мне , кирпичи 3см между мостом и рессорой, а пружины от десятки именно минус сорок для занижения клиренса и чашки оттуда-же. пружины не резанные.

Мене дратувало "кламц-кламц" при провалі колеса- зняв ті пружини..І підвісний- пішла вібрація ..чого не можна на Ізі запхати кардан без підвісного?

У меня на изи кардан без подвесного. Ставиш автомат и ставиш один кардан.

А что там кламц-кламц то? Я шоб пуружину всунуть скажем так, рессору домкратом выгибал, как же она будет клацать если она все время под нагрузкой. Или колесо быстрее падает в яму чем пружина поспрямляется? Верхняя чашка не двигается, нижняя тем более.

Edited by Красный Дракон
0

Share this post


Link to post
Share on other sites