Posted May 12, 2015 · Report post Руслан, точний трек в мене не зберігся, тому я трошки помалював по твоїй карті. В Зими є нормальний трек, по якому ми і їхали. Якщо він захоче, то викладе. Трошки поясню на словах. Якщо піднятись на Верх Чорної Ріки, їдемо в сторону Осмолоди далі до розвилки - наліво на Кордон Плюс, направо на полонину з видом на Попадю. Там на тій полонині я так розумію всі їдуть направо вниз по вирубці до потічка Чорний. Ми ж поїхали по старій дорозі. Вона йде верхом полонини в ялинки, далі прямо з тих ялинок спускаємось до лісу. Там були сильні завали і дорогу змило. Внизу, в лісі намило 2метрові промоїни. До тих промоїн ми розчистили дорогу, а біля них прорізали нову поміж дерев. Там можна сміло їхати. Я навіть сокирою ходив і сучки зрубував шоб краску не царапати Далі низом лісу десь за 200м виходимо до того ж Чорного потічка і ці дві дороги (низом по потічку і наша зверху лісом) сходяться і далі вже рікою їдеш як завжди. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2015 · Report post Маю місяць отпуску,думаю щось організуем. Ну і як в порівнянні з ельками на 32 сільвера проходились під'йоми? 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2015 · Report post Тарас, якщо ти мене питаєш, то в мене 35 сільвера. На підйомах машині важкувато без замінених пар, але їхати можна. Головне не набирати вантажу по самі вуха. Там був лише один важкий підйом, бо глина розкисла від танення снігу. Але там не розмір колеса рішав, а техніка проходження. Бо я як перший раз попробував, то сільвера замилились і стали як сліки. Але згадав як мене вчив один чоловік як діяти в таких ситуаціях - починаєш рух без пробуксовки а потім швидко дожимаєш тапку в підлогу буквально і так на газу їдеш щоб резина чистилась. Потім як набереш ходу то трохи скидаєш газ і так їдеш. Мені помогло два рази під ряд піднятись тим підйомом. А взагалі кліренс в горах рішає. Ососбливо в ріках. Тільки мені треба трошки машину підлатати, бо лебідка чого слабо мотає і гарчить страшним голосом. І кузовщину трохи пом*яв, то тре підрихтувати. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2015 (edited) · Report post Подивився в навігатор, вроді ти все правильно намалював. Синім я позначив той підйом про який говорив Руслан. Руслан поправ мене, вірно чи ні? Edited May 12, 2015 by zima 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2015 · Report post Кліренс понятно,мені було інтересно чи хватає тяги на підйомах на на 35 Ну і без заміни пар на яких краще 32 чи 35, плюси і мінуси ви могли побачити, так як була елька на 32 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2015 · Report post Тарас, тяги то мотору хватить, але як нормально передати цю тягу колесам - оце питання. В мене коробка автомат і якщо тяги не хватає, то я просто добавляю і тримаю газ. А от на ручці так не получиться, бо або заглохнеш або спалиш щеплення. А взагалі по ручці тобі краще Юра розкаже. Він розкопав у хлопців техніку їзди по каменюках в ріці. А на підйомах, якщо посеред підйому не потрібно зупинятись, то хватить тяги. Просто давиш тапку побільше і втикаєш правильну передачу і пішов. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2015 · Report post Подивився в навігатор, вроді ти все правильно намалював. Синім я позначив той підйом про який говорив Руслан. Руслан поправ мене, вірно чи ні? Той підйом і та дорога де ви їхали рікою сходяться набагато ближче, приблизно десь за 100 метрів після того як ви виїхали з річки з порогами, під снігом ви могли і не бачити ніяких слідів. Получається, що все що ви проїжджали річкою з порогами їдеться паралельно до річки, верхом через ялинки, там досить широко щоб проїхати, рубати нічого не потрібно. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2015 · Report post Той підйом і та дорога де ви їхали рікою сходяться набагато ближче, приблизно десь за 100 метрів після того як ви виїхали з річки з порогами,вони здаеться сходяться саме там, де вже закінчується важка глина, яку лише Ігор зміг подолати ходом. Інші були змушені на лебідках повзти саме до перетину ціх доріг - далі саме по схемі Ігора: рушали, набирали швидкість і підтримували до гори але незважаючи на труднощі саме цей варіант підйому надав більше вражень - пороги, сніг, глина. і досвід: дві пари машин підіймалися на лебідках парами (перша машина підіймаеться, зупиняеться не відчеплюючись та втримуючись гальмами і и за неї підтягується інша, потім обидві стоять, а лебідка на першій перечипляеться). 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2015 · Report post кто возьмется за обработку фоток и видео? а шо рабить? да... хлопці.... красавчегииии!!!!!! не томите блин, давайте хфотки! 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2015 (edited) · Report post Якщо я правильно розумію місце де зроблена ця фотка, метрів 150-200 від того місця де на фото Ждим, внизу ви виїхали з річки з порогами? Так вот, щоб попасти на той сексуальний підйомчик і тим самим об'їхати річку з порогами, потрібно повернути вліво (якщо спускатися з гори) десь так до 100 метрів ЗА Джимом, перед ялинкою (орієнтир ЯЛИНКА ) на тому місці де цей підйом стає трохи пологішим, там був сніг тому ви жодних слідів і не побачили. В суху погоду має бути краще видно, бо щоб звернути туди, ще треба погазувати, оскільки колія несе прямо в напрямку до річки звідки ви і приїхали. Edited May 12, 2015 by RuslanColumbia 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2015 (edited) · Report post Якщо я правильно розумію місце де зроблена ця фотка, метрів 150-200 від того місця де на фото Ждим, внизу ви виїхали з річки з порогами? від повороту з річки до джимника всього метрів 20-25. далі метрів 100 буде галявина перед більш крутим схилом, який посередині бере праворуч. на тій галявині ми ремонтувалися, натягли на патрола ланцюги (не допомогло, що і не дивно - федіма і так зла до чорта), Юра праворуч (якщо дивитися на гору) в кущах міняв колесо (об камінці порізав) и далі за його машину проходу не було. а от далі на горі, праворуч при русі на гору, було місце де ніби-то підходила дорога. але я подивився карти з треками, що навели раніше, так "коротка дорога" приєднується навіть вище, ніж мені здається. треба біль детальний трек знайти - зможу вказати наші "поінти". Edited May 12, 2015 by Maksimus 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2015 · Report post далі метрів 100 буде галявина перед більш крутим схилом, який посередині бере праворуч. на тій галявині ми ремонтувалися, натягли на патрола ланцюги Похоже на те, що поворот тут, на цій галявині. Я просто раз попав там в тій річці на розгрібання обваленого берегу з конкретними валунами в зливу, тому бажання туди їхати в мене більше не виникає. І пороги ми самі будували, а ви попали під акцію після квадроциклістів, тому ви трошки поінакшому дивитесь на ту річку. Це було два роки тому, якраз на травневі свята, але снігу тоді не було . 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2015 · Report post Всем привет) Огромное спасибо за классную компанию и отлично проведенное время. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2015 (edited) · Report post Крім болота і рубілова потрібно ще помічати навколо себе прекрасне. Закину сюди трошки фоток, які зробила моя Ілона. Фона не проф. фотограф, але старалась тому не судіть строго. Перша наша висота - перевал Легіонів. Після спуску в Усть-Чорну, на наступний день ми попробували пробитись на Свидовець: Сайлент Хілл по дорозі на Свидовець: Намучившись з тими снігами, ми поїхали трошки відпочити в найближчу колибу. А на ранок нас чекало таке: Подивившиь на таку красу, ми отримали заряд бодрості і ринулись їхати через Верх Чорної Ріки на Осмолоду: Отака дорога впереді: А після неї пішли пороги: І таке ще було попереду: Та добравшись таки в Осмолоду, ми зупинились в чудовому місці - Кедрові палати Андрея Шептицького. Місце історичне, унікальне і з дуже заспокійливою і доброю аурою: Залишившись вдвох із Юрою, підлатавши машини ми вирушили в міжгіря Горганського хребта і гори Сивулі, щоб пробитись через урочище Пекло до перевалу Легіонів: Та нажаль нам це не вдалось, ми повернули на асфальт і поїхали через Надвірну до нових пригод. Нас чекала Стрипа... Дністровський каньйон і гирло ріки Стрипа зустріли нас прекрасним заходом сонця: Вірний друг Бартоломео згадує нещодавні пригоди в горах іщось напружено обдумує: Ранок також був чудесним: Виїхавши на протилежний берег нам відкрився чудовий вид: І ми помаленько поїхали вверх по Стрипі: Нагородою стали Русилівські водоспади: По дорозі назад мене хоті затягти до себе ріка: Пока ми майстрували системи з блоків і лебідок що мене витягти, то Елька собі почепила на носа квіточку: А Бартоломео важко не мене дивився, ніби хотів казати "вчи тебе, вчи, а все одно простенького участка проїхати не можеш, салага" А далі ми поїхали додому... Edited May 12, 2015 by Dutka 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2015 · Report post Прекрасная Экспедиция всем огромное спасибо. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2015 · Report post на аватарке явно 42-е тапки 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 13, 2015 (edited) · Report post Вітаю всіх на цьому форумі. Мого Патрола Сам Президент помітив наліпочками Клуба, тож тепер маю право трохи пофлюдіть. Отже дуже Велике дякую головному організатору Ігорю та всім, хто підтримав цю експедицію своєю участю. Ось кілька фотопідтверджень, що все то був не лише дивний сон.... .. Edited May 13, 2015 by Retriever 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2015 · Report post @Retriever, привіт. Ми тут твою фразу "и вот тогда это был единственный случай в моей жизни когда я сел выпивший за руль" як легенду переказуєм @sergo_p, а де продовження?? 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2015 (edited) · Report post Несколько фоток для затравки Edited May 14, 2015 by sergo_p 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2015 · Report post Макс, привет! Дякую за фотки! Літом обов*язково треба успішно провести дану експедицію! Орієнтуємось на серпень! 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2015 (edited) · Report post Летом едем? Фотка - фотошоп. Я в этот раз ехал, надеясь на такие виды. Нету там такого Edited May 14, 2015 by sergo_p 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2015 · Report post Летом едем? Фотка - фотошоп. Я в этот раз ехал, надеясь на такие виды. Нету там такого Такі краєвиди є! Але піп Іван це як бермудський трикутник,там вічно погана погода, я виходив раза чотири уже і ні разу нічого подібного не бачив,завжди туман,дощ 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2015 · Report post Тарас, в минулому році, якщо пам*ятаєш ми їхали до Попа Івана три дні і всі дні ані хмаринки на небу. На полонині Ватанарка, що над Шибеним ми спостерігали обсерваторію як на долоні. А на наступний день, коли піднімались вже туди, то був дощ, туман, вітер і холодрига... Початок експедиції певне потрібно починати саме з Попа Івана і ловити хорошу погоду... 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2015 · Report post Або Гєну Толстяка з бубном туда) 0 Share this post Link to post Share on other sites