Posted February 28, 2019 · Report post Дуже хочеться і є в горах потреба, бо на 1-й машина вниз не тримається, а розганяється і треба підгальмовувати. А це може погано закінчитись. Чи є бажаючі на експеримент? Скидаємось і купуємо кіт в Австралії (1600$) Копіюємо і виготовляємо. Виготовлення не думаю, що буде дорожче 5000.00 грн. Якщо є бажаючі - пишіть antrost@ жмейл.com 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 28, 2019 · Report post 8 часов назад, Khoma сказал: є в горах потреба, бо на 1-й машина вниз не тримається, а розганяється і треба підгальмовувати. При таких спусках, я ще і кондиціонер активую при гальмуванні двигуном. Трохи допомагає. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 1, 2019 · Report post Есть тема по кит-комплекту, надо искать. там есть проблемки в изготовлении. Насколько помню основное крепость и цементвка зубьев. По-моему Игорь Дутка создавал. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 9, 2019 · Report post Була така тема. Москалі зробили нормальний робочий варіант. Вже обкатали. Можна пробувати в них купити. Я б купив. Якщо є бажаючі, можемо скооперуватись і вибити кращу ціну в виробника. Щодо самому зробити. Потрібно купити Марксовський кіт-комплект. Крім цього потрібно два комплекта оригінальних шестерень - від СС на ручну коробку і на автомат. Вони різні. При цьому один з комплектів буде знищений, оскільки будуть робити заміри твердості. Отже ще додаються витрати. А ще потрібно обкатати хоч один комплект, що імовірно приведе до поломок суміжних шестерень, якщо зроблять не добре. Основна проблема тут була в технології виготовлення. Нарізати шестерні теоретично всюди можуть. Але не факт що вони співпадуть на 100%, оскільки є таке поняття як модуль шестерні. Тим більше що вони косозубі в нас. А ще потрібно провести термообробку і прикатку. Я не берусь стверджувати, але здається що це все буде дорожче 5000грн. Але то не в ціні справа. Головне щоб воно ходило. Тому мені здається, більш реально вибити знижку і зробити клубну закупку на москалях. Вони ці всі етапи вже пройшли. І можуть дати яку-не-яку гарантію. Ціна роздрібу 50000 рублів. Якось так. А тема взагалі класна. Я за. 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 9, 2019 · Report post Не достатньо просто пари поміняти?) 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 10, 2019 · Report post Емммм...Ні, не достатньо 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 10, 2019 · Report post Раздатка будет ещё пониженей, это круть! 0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 3, 2020 · Report post Поміняв пари. з 3,9 на 4,636. Прекрасно. Потім опишу. Єдиний виявлений мінус 100 км/год - 2500 обертів. Ну і ще 1 передачу дууууууже коротка. Зрозумів, що найправильнішим рішенням (якби була можливість) кіт в роздатку і пари 4,3 (якщо такі існують). М. ін в нових ельках роздатка суттєво нижча. В москалів не куплю нічого, нехай гімно їдять. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 3, 2020 · Report post У меня пары 4,300 по заводу но у меня мост с редуктором на 12 болтов. А так то да, именно пары 4,300 есть даже от вторых вагонов. 0 Share this post Link to post Share on other sites